• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

ثبت نام ۵ هزار و ۶۲۵ نفر در طرح مسکن ملی شهرضا تایید شد

  • کد خبر : 8202
  • 07 شهریور 1401 - 9:40
ثبت نام ۵ هزار و ۶۲۵ نفر در طرح مسکن ملی شهرضا تایید شد
سیناخبر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا گفت: تاکنون ۱۵ هزار و ۱۳۶ نفر در طرح ملی مسکن در شهرضا ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۴۹ نفر در انتظار بررسی و هزار و ۱۸۷ نفر انصراف و ۷ هزار و ۳۵۰ نفر نیز درخواست آن‌ها رد شده است و تا تاریخ ۲۷ مرداد ماه ۵ هزار و ۶۲۵ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبرغلامرضا سبزواری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا با اشاره به طرح ملی مسکن اظهار داشت: تاکنون ۱۵ هزار و ۱۳۶ نفر در طرح ملی مسکن در شهرضا ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۴۹ نفر در انتظار بررسی و هزار و ۱۸۷ نفر انصراف و ۷ هزار و ۳۵۰ نفر نیز درخواست آن‌ها رد شده است و تا تاریخ ۲۷ مرداد ماه ۵ هزار و ۶۲۵ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

 سبزواری با بیان اینکه ۳۷۸ واحد در شهرضا در قالب نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، افزود: در طرح ملی مسکن هزار و ۷۹۴ نفر متأهل و ۴ هزار و ۳۴۱ نفر مجرد ثبت‌نام کرده‌اند و بر اساس قانون مجردها باید در زمان تحویل واحد مسکونی متأهل باشند.

وی با بیان اینکه هزار و ۷۹۵ نفر مجرد درخواست آن‌ها نهایی شده است، گفت: در طرح ملی مسکن ۵۰ درصد افراد ثبت‌نام شده از شهرضا، ۲۰ درصد سمیرم و مابقی خارج از استان هستند که یکی از شرایط ثبت‌نام در این طرح سکونت ۵ ساله در شهرضا است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا ادامه داد: در سال‌های گذشته ۷۵ هکتار در فاز ۵ و ۶ سروستان در طرح جامع زمین پیش‌بینی شده است و با توجه به جمعیت شهرضا ۳۰۰ هکتار در سروستان به محدوده شهر الحاق می‌شود و ۵۰ هکتار نیز در شهر منظریه که در حال پیگیری است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پروژه مسکن مهر شهرضا و شرکت سکنی‌گستر بیان کرد: این پروژه چند سال تعطیل بود و با پیگیری‌هایی که انجام شد، عملیات آن به پایان رسید و توافقی برای ارائه خدمات آن انجام شد و تنها آسانسور این پروژه باقی مانده که در حال انجام است و تا هفته آینده به اتمام می‌رسد، اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر متولی اخذ پایان ساخت این پروژه شده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.