• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
29

بیش از ۶ هزار جلد کتاب به منابع کتابخانه های شهرضا اضافه شد

  • کد خبر : 2631
  • 14 مرداد 1400 - 17:27
بیش از ۶ هزار جلد کتاب به منابع کتابخانه های شهرضا اضافه شد
سیناخبر- رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا گفت: در راستای غنی سازی منابع کتابخانه های شهرستان، 6 هزار و 500 جلد کتاب اضافه شد.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر فاطمه پور خاقان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی که در فرمانداری برگزار شد، تصریح کرد:  4 هزار جلد کتاب از کتابخانه ملی و ۲ هزار و ۵۰۰ جلد از مردم برای کتابخانه های شهرستان جذب شده است.

پورخاقان بیان داشت: ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه خمینی آباد و ۵ هزار جلد به باغ کتاب منظریه اختصاص یافت و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این دو کتابخانه تکمیل شد.

وی اظهار داشت: در یک سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه های شهرستان هزینه شد که یک میلیارد ریال آن کمک شهرداری شهرضا و ۷۸ میلیون ریال، درآمد حق عضویت و کمک های مردمی بوده است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرضا افزود: در یک سال گذشته با توجه به شرایط کرونا بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی در فضای مجازی شامل جشنواره های رضوی، جشنواره های کتابخوانی و نشست کتابخوان و شرکت در بیش از ۴۰ جشنواره استانی و کشوری انجام شد.

پورخاقان گفت: انعقاد تفاهم نامه کتابخانه های سیار با شهرداری ، پیگیری الحاق زمین شرکت نفت به کتابخانه علامه طباطبایی، رونمایی از کتب دفاع مقدس و ۵۵ جلد کتاب نویسندگان شهرضایی از دیگر اقدامات انجام شده، است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.