• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
25

بیش از ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات شغلی بنیاد برکت در شهرضا پرداخت شد

  • کد خبر : 2164
  • 29 دی 1400 - 11:11
بیش از ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات شغلی بنیاد برکت در شهرضا پرداخت شد
سیناخبر- نماینده بنیاد برکت در شهرضا گفت: بیش از 50 میلیارد ریال تسهیلات شغلی بنیاد برکت در شهرضا پرداخت شد.

به گزارش روز سه­ شنبه سیناخبر محمود الیاسی در جلسه کار گروه اشتغال که در فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: بنیاد برکت از سال ۹۸ فعالیت های خود را  در شهرستان شهرضا آغاز کرده که شامل سه طرح سحاب، آسمان و آفتاب است که توسط  خودمردم اجرا می شود.

الیاسی افزود: طرح سحاب به عنوان اشتغال زایی و شناسایی پتانسیل  مردم هر منطقه، شهر یا روستا طراحی شده  که شامل ۱۲ گام است.

 وی در ادامه گفت: گام اول طرح سحاب شناسایی ظرفیت های هر منطقه است و در سال های ۹۸-۹۹  مبلغ ۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات این طرح جمع آوری شد.

 نماینده بنیاد برکت شهرضا تصریح کرد: گام دوم این طرح تشکیل کارگروه اشتغال شهرستان یا روستا است و سپس طرح هایی که مطابق  آیین نامه طرح سحاب هستند ثبت نام شدند.

الیاسی افزود: بعد از تایید افراد، به سامانه بنیاد برکت معرفی می شوند که در حال حاضر ۵۰۰ نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند که ۲۱۹نفرشان به سامانه بنیاد برکت معرفی شده، ۱۷۸ نفرشان به بانک ارجاع داده شده و ۱۵۱ نفرشان جمعا مبلغ ۵۶میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند و ۲۷ نفر باقی مانده تا آخر سال جاری جمعا ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات می گیرند.

 الیاسی افزود: بعد از پرداخت وام اشتغال به مردم، کارگروه تخصصی سعی میکند مردم مشاغل تخصصی خود را راه اندازی کنند و کارگاه های آموزشی برای آموزش متقاضیان به صورت رایگان از بهمن ماه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.