• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
8

بیش از ۱۹ هزار انشعاب فاضلاب در شهرضا واگذار شده است

  • کد خبر : 22147
  • 06 آبان 1402 - 11:54
بیش از ۱۹ هزار انشعاب فاضلاب در شهرضا واگذار شده است
سیناخبر- مدیر آبفا شهرستان شهرضا گفت: تاکنون 19 هزار و 744 انشعاب فاضلاب واگذار و از این تعداد 17 هزار و 919 انشعاب نصب شده است.

به گزارش سیناخبر محمدرضا کریم زاده صبح امروز شنبه در گفتگو با سیناخبر بیان داشت: از ابتدای امسال ۲۰۹ انشعاب فاضلاب جدید واگذار و از این تعداد ۱۳۹ انشعاب وصل شده است.

کریم زاده افزود: امسال توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول ۸۵۰۰ متر، شست‌وشوی شبکه فاضلاب به طول ۱۳۰کیلومتر، سم‌پاشی ۶۵۰۰ منهول فاضلاب، ۹۰ مورد هم‌سطح سازی دریچه های منهول فاضلاب، ۸۰مورد رفع گرفتگی خطوط شبکه فاضلاب و سیفون، ۸۰ فقره نصب و اصلاح انشعابات فاضلاب با هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   

وی گفت: ۳۰۰ مورد بررسی امکان‌سنجی و بازدید برای اجرای شبکه فاضلاب و انشعابات منازل، ۱۲۰۰متر طراحی معابر متفرقه برای اجرای شبکه فاضلاب، مطالعات و طراحی شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ایستگاه پمپاژ منطقه جرم افشار و منوچهر آباد و راه‌اندازی ساخت و تجهیز سامانه تزریق بلیچ در تصفیه‌خانه فاضلاب از دیگر کارهای انجام شده است.

مدیر آبفا شهرضا اظهار داشت: جهت جلوگیری از آلودگی های پساب خروجی فاضلاب و عدم انتشار بوی نامطبوع، از سال ۹۸ سامانه گند زدایی پساب با مواد ضد عفونی کننده بر پایه کلر (بلیچ) با هزینه بالغ بر ۲ میلیارد ریال راه اندازی شد .

در حال حاضر ۵۵ هزار و ۵۵۱ مشترک شهری و ۸ هزار و ۴۵۵ مشترک روستایی از خدمات آبفا شهرضا استفاده می کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=22147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.