• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

بیش از ۴۰۰ میلیون تومان توسط مردم شهرضا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شد

  • کد خبر : 24961
  • 07 دی 1402 - 12:24
بیش از ۴۰۰ میلیون تومان توسط مردم شهرضا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شد
سیناخبر- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شهرضا گفت: امسال 470 میلیون تومان از طریق نذورات مردمی بصورت نقدی و اهدای طلا، توسط ستاد جمع آوری شده که علاوه بر توسعه بازسازی عتبات عالیات در راستای کمک به نیازمندان و تهیه بسته های معیشتی استفاده می شوند.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر اصغر آقاسی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، افزود: امسال ۲۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا به ارزش ۳ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع و ۲۵ میلیون تومان جهت کمک به بیماران نیازمند اهدا شد. 

آقاسی با بیان اینکه به همت این ستاد ۳ کارگاه قالی بافی در شهرستان دهاقان راه اندازی شده، گفت: در نظر داریم کارگاه های قالی بافی و خیاطی را توسط این ستاد در شهرستان شهرضا راه اندازی کنیم که مراحل اولیه اش انجام شده است.

وی گفت: ستاد بازسازی شهرستان شهرضا از دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرده و ۸۲ خادم یار عضو آن هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در این جلسه گفت: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات توشه ای برای آخرت و آبادی قبور ائمه یک وظیفه اعتقادی است.

جعفر عسگری گفت: بازسازی عتبات عالیات، رفاه زائران اربعین را به دنبال دارد.

عسگری افزود: وقتی در ایام اربعین شاهد حضور ۲۳ میلیون نفری زائران از سراسر جهان هستیم وظیفه ما شیعیان است که زمینه رفاه زائران را فراهم کنیم و اگر امکانات حضور زائران بیشتر شود اثرات بسیار مثبت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برای شیعیان و بویژه برای کشورمان دارد.

وی گفت: ۲۱۶ پروژه توسط ستاد بازسازی عتبات در این ۱۸ سال اجرا شده که هم اکنون صحن حضرت زینب(س) با ۱۶۸ هزار متر مربع در حال ساخت، و صحن امام باقر(ع) در کاظمین با مشارکت ۶ استان از جمله اصفهان با کمک های مردمی انشالله ساخته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=24961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.