• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

بودجه شهرداری شهرضا در دو سال گذشته رشد ۳۰۰ درصدی داشته است

  • کد خبر : 28661
  • 15 اردیبهشت 1403 - 11:27
بودجه شهرداری شهرضا در دو سال گذشته رشد ۳۰۰ درصدی داشته است
سیناخبر- رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: بودجه شهرداری شهرضا در دو سال گذشته رشد 300 درصدی داشته است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر یحیی ایزدی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهرضا با تبریک روز کارگر، روز معلم و روز ملی شوراها گفت: شوراها حلقه وصل دولت و مردم حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور هستند و می توانند در پیشبرد کلیه امور اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موثر باشند.

ایزدی بیان داشت: سال ۱۴۰۰ بودجه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان بود و برای امسال بودجه هزار میلیارد تومانی پیش بینی شده که این نشان دهنده رشد ۳۰۰ درصدی بودجه شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه در دولت مردمی بنا شد که طرح جدیدی شروع نشود و طرح های نیمه تمام تکمیل شود، تصریح کرد: احداث بلوار شهید کشوری که حدود ۱۰ سال طول کشیده است، اکنون پیشرفت ۹۵ درصدی دارد.

رییس شورای شهر شهرضا گفت: پیشرفت ۷۰ درصدی خیابان امیرالمومنین(ع) که میدان شهید باهنر را به بلوار آیت الله مطهری متصل می کند، تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت پس از ۲۷ سال با هزینه بیش از ۱۳ میلیارد تومان، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با ۱۲ دستگاه اتوبوس نو و تعمیر ۱۵ دستگاه دیگر و پیش خرید ۳ دستگاه ون برای استفاده معلولان از دیگر اقدامات شورای ششم است.

ایزدی  اجرای ۱۰۰ میلیارد تومان آسفالت در معابر شهر، احداث منبع آب فضای سبز در خیابان گاز، ساخت پارکینگ در خیابان شهید بهشتی( پشت بیت العباس(ع))، پیاده روسازی و اجرای طرح های فرهنگی در محلات کم برخوردار را از برنامه های آتی شورای ششم برشمرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=28661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.