• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

بانوی جوان شهرضایی برگزیده جشنواره جوانان برتر ایران زمین شد

  • کد خبر : 27447
  • 15 اسفند 1402 - 9:52
بانوی جوان شهرضایی برگزیده جشنواره جوانان برتر ایران زمین شد
سیناخبر- شیوا فرمانی شهرضا در جشنواره کشوری جوانان برتر ایران زمین (پرچمداران ایران) در حوزه دانش بنیان برگزیده شد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر در این مراسم که دیروز ۱۴ اسفند ماه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان تهران، مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، معاون استاندارتهران در سالن دانشگاه جنگ تهران برگزار شد، جوانان برگزیده در حوزه های مختلف جشنواره معرفی شدند و از آن ها تجلیل به عمل آمد.

شیوا فرمانی، جوان شهرضایی ساکن پایتخت و دارای مدرک کارشناسی ارشد مشاوره خانواده در گفتگو با خبرنگار سیناخبر گفت:  با ترجمه کتاب «ذن، نیروی حیاط بخش گروه» در این جشنواره در عرصه دانش بنیان و در حیطه روانشناسی شرکت کردم و به عنوان جوان منتخب پایتخت برگزیده شدم.

فرمانی شهرضا با بیان اینکه از سال ۱۳۹۳ عضو بنیان ملی نخبگان است، گفت: من و همسرم باهم در این جشنواره شرکت کردیم و توانستیم عنوان زوج برتر جشنواره را به خودمان اختصاص دهیم و همسرم آقای علی قائدی نیا جهرمی با مدرک دکترای روانشناسی نیز در حیطه فعالیت های اجتماعی به عنوان جوان منتخب این جشنواره معرفی شدند.

این مشاور خانواده افزود: با افتخار بیان می کنم مادر دو فرزند هستم و به خودم و تمام جوانان می گویم که مادری و همسری محدودیت نیست و با تلاش خودمان می توانیم در عرصه های مختلف یک فرد نمونه باشیم.

شیوا فرمانی دانش آموخته کارشناسی ارشد مشاوره خانواده از دانشگاه علوم بهزیستی تهران، رییس هیئت مدیره موسسه کاهش آسیب اجتماعی رویش، مترجم و مولف ۴ کتاب، ۶ طرح پژوهشی کشوری، ۱۷ مقاله علمی پژوهشی و ۳۳ مقاله ارایه شده  در کنگره های ملی و بین المللی می باشد.

شایان ذکر است در تاریخ ۱۷ اسفند از جوانان منتخب این جشنواره با حضور ریاست محترم جمهور تقدیر می شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=27447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.