• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

بازدید استاندار اصفهان از ایستگاه سلامت و امنیت سفر جایگاه مهیار شهرستان شهرضا

  • کد خبر : 28062
  • 04 فروردین 1403 - 16:17
بازدید استاندار اصفهان از ایستگاه سلامت و امنیت سفر جایگاه مهیار شهرستان شهرضا
سیناخبر- استاندار اصفهان در سومین روز سال جدید به همراه جمعی از مدیران استان و شهرستان شهرضا با حضور در ایستگاه سلامت و امنیت سفر جایگاه مهیار شهرستان شهرضا از امکانات و برنامه های تدارک دیده شده برای مسافران بازدید کرد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر سید رضا مرتضوی در  این بازدید ضمن تبریک سال نو و خداقوت به اعضاء ستاد خدمات سفر شهرستان و یگان‌های سلامت، امدادی،انتظامی، پلیس راه، عشایر و هنرمندان مستقر در ایستگاه، گفت: در کشور ما سنت دیرینه‌ای وجود دارد که مردم به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز به دیدار اقوام و مسافرت می‌روند و یک ارتباط خوبی بین بخش‌های مختلف جامعه و کشور ایجاد می‌کند و از حیث اینکه وحدت اجتماعی ما را افزایش می‌دهد، ارزشمند است.

 مرتضوی سفرهای نوروزی را سبب تعلق به هویت اجتماعی دانست و تأکید کرد: ضمن این مسافرت‌ها، هشدارهایی که عوامل پلیس درباره مباحث ایمنی در جاده‌ها می‌دهد را باید جدی گرفت و ظرفیت‌سازی توسط آحاد مردم انجام شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: متأسفانه بعضاً بر اثر بی‌احتیاطی، شاهد تصادفاتی هستیم که کام این سفر را بر همه تلخ می‌کند و نمی‌گذارد همه آن‌طور که باید از این ایام استفاده مطلوبی داشته باشند.

مرتضوی در خصوص شعار سال ۱۴۰۳ گفت: مقام معظم رهبری حسب رویه سالهای گذشته سال ۱۴۰۳ را نیز در قالب شعاری که حوزه اقتصاد کشور را در بر می‌گیرد نامگذاری کردند و در قالب تحقق شعار سال، قرارگاهی را تشکیل خواهیم داد و ظرفیت‌سازی در امر پشتیبانی از تولید را با جدیت دنبال می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=28062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.