• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

امید آفرینی باید سر لوحه تمامی برنامه های بسیج باشد

  • کد خبر : 20576
  • 04 مهر 1402 - 9:40
امید آفرینی باید سر لوحه تمامی برنامه های بسیج باشد
سیناخبر- گردهمایی فرمانده هان بسیج ادارات شهرستان شهرضا به میزبانی مرکز آموزش عالی شهرضا باحضور جمعی از بسیجیان و فرماندهان در سالن جلسات مرکز برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا در این برنامه ضمن تاکید بر آگاهی بسیجیان به شبهات و مسائل کشور و جهان گفت : الگو پذیری از اخلاق و منش نبوی باعث ارتقای بسیجیان خواهد شد.

محمدرضا عبدی تصریح کرد : اقتدار کشور را مدیون دو جنبه علم و مراکز دفاعی و نظامی کشور هستیم که می تواند زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در جهان باشد.

عبدی بر ارتباط تنگاتنگ بین بسیج اساتید، کارمندان و دانشجویان تاکید کرد و گفت : با انسجام این سه مجموعه می توانیم قدرت واحده ای در پیشرفت کارها داشته باشیم.

وی با معرفی مرکز آموزش عالی شهرضا گفت: در برنامه راهبردی مرکز درصدد هستیم با ایجاد رشته ها و ناحیه نوآوری و فناوری جدید نیاز جامعه و کشور را برطرف کنیم.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت : می بایست با توجه به فرمایشات سخنان رهبر انقلاب بر عظمت دفاع مقدس و لزوم معرفی برکات این جنگ هشت ساله به نسل جوان توسط بسیجیان تلاش لازم صورت پذیرد.

مهدی ماهر با اشاره به برکات جنگ از نگاه رهبری عنوان کرد: شهید همت بعنوان یک معلم از شهرضا به جایگاه فرمانده لشکری رسید و این رشد و بالندگی از برکات دفاع مقدس بود و ما باید بعنوان بسیجیان این نظام الهی، جهاد تبیین را به خوبی انجام دهیم.

ماهر بر فساد ستیزی در دستگاههای اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: هیچ وقت نباید حتی فکر فساد در ادارات شهرستان به ذهن کسی خطور کند و بسیجیان بعنوان حافظان نظام باید بر این اصل مهم در ادارات مراقبت کنند.

در پایان این جلسه رئیس سازمان بسیج ادارات استان اصفهان گفت : هرچه از دفاع مقدس بررسی و تحقیق کنیم سرتاسر خیر است و هر اقتدار و پیشرفتی شاهد هستیم ثمره دفاع مقدس است.

سرهنگ احسان الله رضاپور یکی از ابزارهای جنگ ترکیبی شناختی دشمن در اغتشاشات سال گذشته را استفاده از نیروهای جوان این کشور و حضور چند ساله دانش آموزان و دانشجویان در فضای مجازی در ایام کرونا دانست و افزود : می بایست با برنامه ریزی جوانان کشور را با نشان دادن دستاوردهای دفاع مقدس و نظام بیدار کرد.

سرهنگ رضاپور با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند ” که نزدیک قله هستیم خستگی ممنوع ” تصریح کرد : امید آفرینی باید سر لوحه تمامی برنامه های بسیج باشد.

وی با اشاره به تقدیم ۱۱۰۰ شهید کارمند استان اصفهان در دفاع مقدس گفت: باید سیره شهدا در حوزه حکمرانی جاری شود و نام شهدا در ادارات مزین شود که فلسفه وجودی کارکنان در ادارات ادامه راه شهیدان و خدمت به مردم است.

در پایان این نشست نیز مهدی ماهر در حکمی از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا بعنوان فرمانده پایگاه شهدای دولت فرمانداری شهرضا نیز معرفی شد.

شایان ذکر است سید محمد مدنی فرمانده بسیج شهید مدرس مرکز آموزش عالی شهرضا گزارشی از فعالیت های بسیج کارمندان مرکز نیز ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=20576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.