• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
به مناسبت هفته حمل و نقل

از اعضای شرکت تعاونی حمل و نقل کامیونداران شهرضا تجلیل شد

  • کد خبر : 24734
  • 02 دی 1402 - 8:58
از اعضای شرکت تعاونی حمل و نقل کامیونداران شهرضا تجلیل شد
سیناخبر- معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در بازدید از شرکت تعاونی حمل و نقل کامیونداران شهرضا از زحمات و تلاش‌های راتندگان و دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل تقدیر کرد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر روح‌الامین امیری در این بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت تعاونی بازدید کرد و ضمن دیدار با رانندگان، مکانیک ماشین‌های سنگین، انبارداران و سایر دست‌اندرکاران از نزدیک مسائل و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

 امیری در جلسه‌ای با اعضاء هیأت مدیره این شرکت تعاونی با اشاره به این‌که صنعت حمل و نقل یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌ها بر جامعه است تصریح کرد: نقش رانندگان و دست‌اندرکاران این بخش راهبردی در اقتصاد و جامعه انکار‌ناشدنی است.

وی تشکیل یک شرکت تعاونی با نزدیک به هزار نفر عضو و سرمایه قابل توجه را علاوه بر نمایش ظرفیت بالای بخش تعاون، حاکی از دوراندیشی موسسان شرکت تعاونی دانست و گفت: نزدیک به ۴۵ سال سابقه فعالیت این شرکت تعاونی نشان‌دهنده سرمایه اجتماعی بالای این شرکت تعاونی است. 

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان حل مسائل و مشکلات شرکت‌های تعاونی فعال در این حوزه را در راستای بهبود و ارتقاء این صنعت حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: بخش تعاون آمادگی توجه به مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل را دارد و متناسب با ظرفیت و توان موجود برای حل آن‌ها گام‌ برمی‌دارد.

در این نشست اعضاء هیأت مدیره شرکت تعاونی نیز به طرح مسائل شرکت تعاونی از جمله تغییرات اعضاء، نحوه توزیع سهام، ایمنی پرداختند.

 در این بازدید رئیس اداره ترویج، آموزش و تحقیقات بخش تعاون، رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل و مشاور مدیر کل در امور رسانه و ارتباطات معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان را همراهی کردند.

گفتنی است حدود ۱۸ هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه از جمله تاکسی، وانت‌بار، تانکر، کامیون، کامیونت و انواع تریلر در حوزه تعاون استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند و در استان ۱۳۱ شرکت تعاونی حمل و نقل وجود دارد که بر اساس آن اتحادیه‌های مختلف تشکیل شده است که نقش و تأثیر شرکت‌های تعاونی اقتصاد کشور و استان بسیار مشهود است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=24734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.