• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

۳۷۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرضا احداث می شود

  • کد خبر : 8675
  • 21 شهریور 1401 - 11:05
۳۷۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرضا احداث می شود
سیناخبر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: در شهرستان شهرضا، تعداد ۳۷۸ ‌واحد در قالب نهضت ملی مسکن با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث می باشد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر غلامرضا سبزواری گفت: همزمان با آغاز فعالیت دولت جدید، بحث خانه دار شدن مردم با عزمی قوی و جدی در دستور کار دولت قرار گرفت و با تصویب قانون تولید مسکن توسط مجلس شورای اسلامی، سالانه به طور متوسط یک میلیون مسکن مسکونی برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده است.

سبزواری افزود: بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان شهرستان شهرضا در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که پنج هزار و ۶۲۵ نفر واجد شرایط در سامانه سمن وزارت راه و شهرسازی، به مرحله تائید نهایی رسیده اند.

وی ادامه داد: برای تأمین زمین، قانون جهش تولید مسکن ۳۰۰ هکتار از اراضی دولت به محدوده شهرستان شهرضا و ۵۰ هکتار به شهر منظریه الحاق می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا با اشاره به اقدامات این اداره در حوزه راه تصریح کرد: با حمایت مسئولین استان و شهرستان در حوزه احداث راه، اقدامات خوبی از جمله چهار خطه کردن محور شهرضا – مبارکه انجام شد که در سال ۱۳۹۸ به افتتاح رسید.

سبزواری گفت: با افتتاح این پروژه در محور مواصلاتی و پر تردد شهرضا – مبارکه، شاهد کاهش تصادفات در این محور بودیم که از اقدامات مهم اداره راه و شهرسازی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: همچنین مسئولان و کارشناسان اداره راه و شهرسازی شهرضا با حضور در محل نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی میز خدمت، پاسخگوی سوالات و معضلات مردم بوده اند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.