• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

اتفاقات اخیر نباید خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند

  • کد خبر : 9940
  • 08 آبان 1401 - 9:29
اتفاقات اخیر نباید خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند
سیناخبر- فرماندار شهرضا گفت: اتفاقات اخیر نباید خللی در خدمت رسانی مسئولین به مردم ایجاد کند.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر فرماندار شهرستان شهرضا در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان شهرضا،  با اشاره به نا آرامی های اخیر گفت:  ایران عزیز ما داغدار زخم هایی است که جریانات ضد انقلاب و آن هایی که چشم دیدن پیشرفت کشور را ندارند، بر پیکرش وارد کردند.

سید امیر جعفری افزود: دشمنان  از هر طریقی که توانسته اند آسیب های بسیاری به مردم وارد کرده، و از هیچ جنایتی فروگذاری نکرده اند، اما جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار نیست که این شرایط را تجربه می کند و توانایی کنترل آن را هم دارد.

جعفری بیان کرد: ایران، کشوری با عظمت تاریخی، فرهنگ غنی و با پشتوانه است، و تجزیه طلب ها هیچگاه نمی توانند این کشور را با دست خودش تجزیه کنند.

وی افزود: به دلیل هدف گذاری های درست، کشور در زمینه های مختلف در حال پیشرفت است، اما دشمنان می خواهند از هر طریقی که می توانند مانع پیشرفت ما شوند.

فرماندار شهرضا گفت: لازم به ذکر است اتفاقات اخیر نباید خللی در خدمت رسانی مسئولین به مردم ایجاد کند، و خدمات رسانی به روستا ها یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

جعفری با اشاره به ضرورت آبادانی روستاها بیان کرد: نیازمند فعال سازی بیشتر  قرارگاه های محرومیت زداییو با کمک بسیج سازندگی و اردوهای جهادی همراه با کار شبانه روزی و تعامل همه جانبه دستگاه های دولتی و مردم، برای آبادانی روستاها هستیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.