• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

آیین تجلیل از جوانان برتر دستگاه های اجرایی شهرستان شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 18145
  • 29 تیر 1402 - 10:13
آیین تجلیل از جوانان برتر دستگاه های اجرایی شهرستان شهرضا برگزار شد
سیناخبر- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا گفت: در آیین تجلیل از جوانان برتر دستگاه های اجرایی شهرستان شهرضا از 35 نخبه علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر در این مراسم که در محل سالن اجتماعات شهرداری شهرضا برگزار شد، حمید صالحی اظهار داشت: جوانان در هر برهه‌ای از تاریخ کشورها می توانند یکی از مراکز سعادت باشند و جامعه‌ای قدرتمند است که بتواند مسائل پیچیده در کشور را حل کند و در این راستا دولت نیازمند تلاش نخبگان جوان است.

صالحی با اذعان به اینکه استعدادیابی از رسالت‌های اداره ورزش و جوانان است، گفت: آنچه که مهم تر است آن است که استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم و این استعدادها را باید تبدیل به نخبگان جامعه کنیم و در جهت جذب حداکثری جوانان در عرصه‌های مختلف گام برداریم.

وی عنوان نمود: از ابتدای سال تاکنون در حوزه جوانان برنامه های مختلف از جمله؛ جشنواره های اوقات فراغت، برنامه های استعدادیابی، جشن وصال و کارگاه های ازدواج را اجرا نمودیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا افزود: با توجه به مصوبات ستاد جوانان و دستور فرماندار در این راستا، این جشن تجلیل برگزار شد و در نهایت از ۳۵ نفر از نخبگان جوان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان در حوزه های علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی در سطوح استانی، کشوری و جهانی با اهدای لوح تندیس و کارت هدیه، تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.