• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

آمار تصادفات درون شهری در شهرضا افزایش یافت

  • کد خبر : 19918
  • 19 شهریور 1402 - 13:11
آمار تصادفات درون شهری در شهرضا افزایش یافت
سیناخبر- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهرضا گفت: تصادفات درون شهری در 6 ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش یافت.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سرهنگ مصطفی غریبی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و حمل و نقل شهرستان شهرضا که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت: در ۶ ماهه اول امسال تصادفات درون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته  تصادفات فوتی ۴۰ درصد و تصادفات خسارتی ۵ درصد کاهش وتصادفات جرحی ۱۱ درصد افزایش یافت.

سرهنگ غریبی افزود: در نیمه اول امسال ۵۰ هزار و ۷۰۰ اخطاریه برای خودروها و موتورسیکلت های متخلف صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش۵۰۰ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه سرعت غیر مجاز یکی از عوامل اصلی تصادفات است، گفت: تا کنون بیش از هزار و ۳۰۰خودرو و موتورسیکلت دارای سرعت غیر مجاز اعمال قانون شده اند که نسبت به سال قبل افزایش ۱۷ درصدی اعمال قانون را داشته ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهرضا گفت: امسال بیش از هزار خودرو و موتور سیکلت فاقد گواهی نامه به دادگاه اعزام شده اند که نسبت به سال قبل افزایش ۷۰ درصدی داشته است.

سرهنگ دوم علی اصغر رنجبر، نماینده پلیس راه اصفهان شیراز نیز در این جلسه گفت: تصادفات برون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته که منجر به فوت ۱۹ نفر، ۲۳ مجروح و ۲۱۴ مصدوم شده که واژگونی خودرو، بی خوابی و بی احتیاطی رانندگان عامل اکثر تصادفات بوده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=19918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.