• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

آب پایدار تا یکسال و نیم آینده برای شهرضا تأمین می‌شود

  • کد خبر : 7438
  • 06 مرداد 1401 - 9:38
آب پایدار تا یکسال و نیم آینده برای شهرضا تأمین می‌شود
سیناخبر- نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأمین آب پایدار برای شهرضا گفت: با مدیریت وزارت نیرو، کمک‌های استان و پیگیری‌های شهرستان در میان مدت خبرهای خوبی برای انتقال آب به شهرضا در راه است و تا یکسال و نیم آینده آب پایدار برای شهرضا تأمین می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر سمیه محمودی با اشاره به مشکل کمبود آب اظهار داشت: مشکل کمبود آب در کل کشور وجود دارد و تنها برای استان اصفهان و شهرستان شهرضا نیست.

محمودی با تأکید بر اینکه باید از زمستان آب را در شهرضا مدیریت می‌کردیم تا در تابستان امسال با مشکل قطعی آب در شهرستان روبه‌رو نشویم، افزود: در زمستان سال گذشته با توجه به مشخص بودن منابع و مصارف آب، بارها در جلسات نسبت مدیریت منابع آب شهرضا تذکر دادم.

وی با اشاره به حفر ۲ چاه آب در تابستان امسال در شهرضا و نرسیدن به آب گفت: آبفا در زمستان می‌توانست چند چاه کشاورزی را برای تابستان امسال اجاره کند تا در زمان بحران آب وارد مدار شود، این راهی بود که می‌شد با یک مدیریت داخلی در شهر انجام داد تا با مشکل کمبود آب در تابستان امسال روبه‌رو نشویم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأمین آب پایدار برای شهرضا عنوان کرد: با مدیریت وزارت نیرو، کمک‌های استان و پیگیری‌های شهرستان در میان مدت خبرهای خوبی برای انتقال آب به شهرضا در راه است و تا یکسال و نیم آینده آب پایدار برای شهرضا تأمین می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.