• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

۸۰۲ پروژه مسکونی در شهرضا اجرا شد

  • کد خبر : 10719
  • 30 آبان 1401 - 8:33
۸۰۲ پروژه مسکونی در شهرضا اجرا شد
سیناخبر- فرماندار شهرضا گفت: پروژه‌های بنیاد مسکن در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در حال اجرا بوده و تعداد کل واحدهای مسکونی احداثی در بخش‌های مختلف ۸۰۲ واحد است.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر سید امیر جعفری درباره وضعیت مسکن محرومان در شهرستان شهرضا و طرح های مسکن، اظهار کرد: پروژه‌های بنیاد مسکن در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و از دو سال گذشته تا امروز در حال اجرا بوده که در نتیجه تعداد کل واحدهای مسکونی احداثی در بخش‌های مختلف ۸۰۲ واحد است. برای نمونه مسکن محرومان شهری در فاز سه سروستان ۲۲ واحد و در فاز دو سروستان ۳۸ واحد در سال ۱۴۰۰ بوده که تمام این واحدها تکمیل و تحویل داده شده است.

جعفری افزود: همچنین تعداد مسکن محرومان شهری در سال جدید ۷۶ واحد بر عهده بنیاد مسکن بوده که در فاز سه سروستان قرار دارد و ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. مسکن محرومان شهری ویژه خانواده‌های دارای دو معلول ۲۰ واحد مسکونی بوده که در سال ۱۴۰۰ تمام این واحدها در شهر منظریه تحویل داده شده است.

وی گفت: مسکن محرومان شهری ۸۸ واحد در منظریه داشته‌ایم که تا کنون عملیات ساخت آن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال تکمیل است. در طرح اقدام ملی مسکن، بنیاد مسکن احداث ۳۷۷ واحد را در فاز چهار سروستان بر عهده داشته که تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار شهرضا به پروژه مسکن محرومان در روستاها اشاره و تصریح کرد: مسکن محرومان روستایی دارای تسهیلات بلاعوض بوده است که ۱۵۰ واحد در روستاهای تابعه شهرضا داشتیم که در سال ۱۴۰۰ تقریباً ۱۰۰ درصد واحدها را به صاحبان آن تحویل دادیم. مسکن محرومان روستایی ویژه خانواده‌های دارای دو معلول، ۶ واحد مسکونی در روستای امام‌زاده علی‌اکبر بوده که در سال ۱۴۰۰ این خانه‌ها را تکمیل و تحویل صاحبان آن دادیم.

جعفری ادامه داد: همچنین تعداد مسکن محرومان روستایی در روستای امام‌زاده علی‌اکبر ۹ واحد در سال ۱۴۰۰ بوده که تمام این خانه‌ها را تحویل داده‌ایم. ۲۵ واحد مسکونی نیز ویژه خانواده‌های سیل‌زده شهر منظریه است که اعطای تسهیلات بلاعوض را به آن داشته‌ایم که ۸۰ درصد آن انجام شده است. سیاست کلی مجموعه شهرستان تکمیل واحدهای نیمه‌کاره و تسریع در عملیات ساخت این واحدها است که اگر سازمان بهزیستی به تعهدات خود در پرداختِ تسهیلات عمل کند واحدهای مسکونی سریع‌تر تکمیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.