• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرضا با پیشرفت ۴۸ درصدی در دست احداث است

  • کد خبر : 15640
  • 27 اردیبهشت 1402 - 9:50
۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرضا با پیشرفت ۴۸ درصدی در دست احداث است
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: در حال حاضر تعداد ۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن، در سروستان شهرضا با پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصدی در دست احداث است.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر محمد حسن نادری در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار داشت: بیش از ۱۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شهرضا ثبت نام کردند که با توجه به بررسی و پالایش های بعمل آمده، تا کنون افزون بر پنج هزار و ۸۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند. 

نادری افزود: از متقاضیان ثبت نام شده بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر انصراف دادند و بالغ بر شش هزار و ۷۰۰ متقاضی نیز به دلیل نداشتن شرایط مورد نظر رد درخواست شدند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن، در سروستان شهرضا با پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصدی در دست احداث قرار دارد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا اضافه کرد: آماده سازی فاز ۵ و ۶ سروستان به مساحت ۷۵ هکتار و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در حال اجرا بوده و دارای ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی است.   

نادری با اشاره به تصویب طرح تفکیکی سایت ۹ هکتاری محله پانصد دستگاه شهرضا درکمیسیون ماده پنج استان، عنوان کرد: به منظور تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهر شهرضا الحاق ۸۰ هکتار اراضی واقع در سروستان در کمیته فنی استانداری اصفهان به تصویب رسید. 

وی بیان داشت: این اداره با هدف پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی همچنین مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش و پیگیری‌های بعمل آمده موفق به اخذ اسناد تک برگ ۶۳۰ هکتار اراضی ملی و دولتی شهرستان شهرضا شد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا با بیان اینکه اسناد دریافت شده به تعداد ۹۰ فقره بوده است اذعان داشت: اداره راه و شهرسازی این شهرستان در جهت حراست از اراضی دولتی اقداماتی نظیر اخذ سند و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است. 

نادری با تاکید بر اهمیت صیانت و حفاظت از اراضی ملی گفت: با تلاش و هوشیاری عوامل یگان حفاظت اراضی، در یکسال اخیر بیش از ۵۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است. 

وی در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای رفع مشکل معابر فاقد آسفالت محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان ابراز داشت: با پیگیری‌های بعمل آمده ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری های این مناطق تحویل داده شد. 

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.