• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

۲۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرضا اهدا می شود

  • کد خبر : 15488
  • 23 اردیبهشت 1402 - 11:30
۲۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرضا اهدا می شود
سیناخبر- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرضا گفت: امسال ۲۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرضا اهدا می شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر احمدرضا علینژاد با بیان اینکه پارسال ۸ باب مسکن به افراد زیر پوشش اعطا و ۳۸ مسکن نیز تعمیر شد، گفت:  امسال با همکاری بنیاد مسکن شهرضا ۲۲ واحد مسکونی در حال آماده سازی برای تحویل به افراد تحت حمایت است.

علینژاد افزود: سال گذشته ۸۱ جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی(یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، تلویزیون و بخاری) هرکدام به ارزش ۳۵ میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

وی گفت: ۵۸بیمار صعب العلاج، ۱۶ بیمارمبتلا به بیماری های خاص در بخش درمانی و ۱۰۳ دانشجو و ۹۲۳ دانش آموز در بخش فرهنگی نیز تحت حمایت کمیته هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرضا افزود: پارسال به همت کمیته امداد  در بخش اکرام ۲۱۵یتیم و ۶۸۸ نیازمند در طرح محسنین با حمایت ۵ هزار و ۱۲۶ حامی، زیر پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.

علینژاد گفت: ۱۴ هزار و ۶۰۰ صندوق صدقات خانگی و هزار و ۱۵۰ صندوق دیگر در سطح ادارات و شهرستان وجود دارد که مبالغ جمع آوری شده صرف امور مسکن، جهیزیه، کارهای فرهنگی و کمک های موردی می شود.

وی گفت: در سال گذشته با اعطای وام های اشتغال که توسط خود کمیته امداد به ارزش ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و وام های اعطایی توسط بانک ها به مبلغ ۴۸ میلیارد تومان به مددجویان اعطا شد زمینه اشتغال هزار و ۹۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شد.

رئیس کمیته امداد شهرضا با اشاره به دهکبندی افراد جامعه توسط دولت، گفت: کمیته امداد می تواند دهک های ۱ تا ۳ را زیر پوشش قرار دهد و دهک های ۴ و ۵ را برای اعطای وام به بانک ها و صندوق های قرض الحسنه معرفی کند.

۳ هزار و ۵۷۰ خانوار با جمعیت ۷هزار و ۳۰۰ نفر زیر پوشش کمیته امداد شهرستان شهرضا هستند.

در پایان این جلسه علینژاد از بانک هایی که در اعطای وام با کمیته امداد همکاری کرده بودند تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.