• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

باند سه نفره سرقت خودرو در شهرضا منهدم شد

  • کد خبر : 15330
  • 20 اردیبهشت 1402 - 10:31
باند سه نفره سرقت خودرو در شهرضا منهدم شد
سیناخبر- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره‌ای که پس از سرقت ۲۱ دستگاه خودرو آنها را به صورت اوراق شده رها می کردند، خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان شهرضا به نحوی که سارقان پس از سرقت، قطعات آنها از قبیل باتری و کپسول گاز را باز کرده و به صورت اوراق شده در سطح شهر یا محورهای مواصلاتی رها می‌کردند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ترکیان افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و بررسی‌های میدانی صورت گرفته توسط اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در نهایت سرنخ‌هایی از دست داشتن سه نفر از سارقان سابقه‌دار در این سرقت‌ها به دست آمد و مشخص شد که آنها پس از سرقت، خودروها را به گاراژ خودروهای تصادفی منتقل و اقدام به اوراق کردن خودروها می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با محرز شدن اقدام مجرمانه متهمان، بلافاصله کارآگاهان با اخذ دستور از مرجع قضائی گاراژ مربوطه را مورد بازدید قرار دادند که در این عملیات یک دستگاه خودروی وانت نیسان مسروقه و مقادیری زیادی قطعات خودروهای مسروقه کشف و هر سه متهم قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنند، دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۱ فقره سرقت خودرو و فروش قطعات آنها اعتراف کرد و سه مالخر را نیز معرفی کردند. در ادامه مالخران نیز دستگیر و سایر قطعات خودروهای مسروقه از مخفیگاه آنها کشف شد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه تمام قطعات خودروهای مسروقه به مال‌باختگان تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.