• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
9

کمبودهای دستگاه قضایی سمیرم برطرف خواهد شد

  • کد خبر : 13507
  • 16 اسفند 1401 - 10:56
کمبودهای دستگاه قضایی سمیرم برطرف خواهد شد
سیناخبر- رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات گفت: کمبودهای دادگستری و دستگاه قضایی شهرستان سمیرم بررسی و در اسرع وقت تمام کمبودها برطرف خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محمدموحدی آزاد در سفر استانی به شهرستان سمیرم اظهار داشت: کمبودهای دادگستری و دستگاه قضایی شهرستان سمیرم بررسی و در اسرع وقت تمام کمبودها برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام موحدی آزاد افزود: رئیس قوه قضائیه در تلاش است با برنامه‌های مختلف مشکلات کارکنان دستگاه قضایی را برطرف کند.

وی با اشاره به توانمندی‌های کشور بعد از انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته و همین دستاوردهاست که باعث می‌شود دشمن هر روز با نقشه‌‌های مختلف کشور ما را تهدید کند.

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات خاطرنشان کرد: اظهار یأس و ناامیدی در کشورمان خیانت به خون شهدا و مظلومان است که برای این نظام ریخته شده است.

حجت‌الاسلام موحدی آزاد بیان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های مختلفی از جمله جنگ، ترور و تحریم را بر علیه کشور به کار بسته است و هر روز موانعی بر سر راه پیشرفت کشور ایجاد می‌کند.

وی افزود: دشمن از گسترش تفکرات انقلاب اسلامی خارج از مرزهای ایران اسلامی در هراس است که در جای جای دنیا باعث بیداری مردم مظلوم و بلند شدن فریاد استکبار‌ستیزی شده است.

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات در ادامه سفر به سمیرم و حضور در دادگستری با حضور در میان مراجعه‌کنندگان مردمی به سؤالات آنان پاسخ داد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.