• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

کشف ۲۶۰ کیلو کله‌پاچه و گوشت بی‌نشان از فروشگاهی در شهرضا

  • کد خبر : 8758
  • 27 شهریور 1401 - 11:07
کشف ۲۶۰ کیلو کله‌پاچه و گوشت بی‌نشان از فروشگاهی در شهرضا
سیناخبر- مسئول بهداشت محیط شهرستان شهرضا گفت: طی بازرسی از سردخانه یکی از فروشگاه‌های بزرگ شهرضا با توجه به مشاهده حجم زیادی کله پاچه و گوشت منجمد بدون هویت و دارای شرایط مشکوک، نسبت به نمونه‌برداری و ارسال به آزمایشگاه اقدام شد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر صفورا عرفان با اشاره به نظارت و کنترل فروشگاه‌های بزرگ شهرستان توسط کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط اظهار داشت: در بازرسی کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرضا از یکی از فروشگاه‌های بزرگ شهرضا مقدار ۴۷ کیلوگرم انواع مواد غذایی و آشامیدنی تاریخ گذشته کشف و توقیف شد که ضمن معدوم‌سازی اقلام تاریخ گذشته پرونده متخلف به مراجع قضایی برای برخورد قانونی ارسال شد.

عرفان افزود: در ادامه بازرسی مقداری مرغ، جگر و سنگدان مرغ تاریخ گذشته کشف شد که با هماهنگی کارشناسان شبکه دامپزشکی اقلام مذکور توقیف و معدوم شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از سردخانه این فروشگاه‌ نیز مقدار ۶۰ کیلوگرم مرغ فاسد کشف شد و طی نظارت و هماهنگی با کارشناسان شبکه دامپزشکی اقلام مذکور توقیف و معدوم شد.

مسئول بهداشت محیط شهرستان شهرضا عنوان کرد: در ادامه بازرسی از سردخانه این فروشگاه با توجه به مشاهده حجم زیادی کله پاچه و گوشت منجمد بدون هویت و دارای شرایط مشکوک، طی هماهنگی کارشناس بهداشت محیط با شبکه دامپزکشی نسبت به نمونه‌برداری و ارسال به آزمایشگاه اقدام شد و تا زمان ارسال پاسخ آزمایشگاه تمامی این اقلام به وزن ۲۶۰ کیلوگرم به صورت توقیف شده باقی می‌ماند تا بر اساس نظریه آزمایشگاه تصمیم نهایی اخذ شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.