• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
19

وظیفه امروز ما جهاد تبیین است

  • کد خبر : 2108
  • 13 بهمن 1400 - 10:42
وظیفه امروز ما جهاد تبیین است
سیناخبر- فرماندار شهرستان شهرضا ضمن تبریک و گرامیداشت روز تاریخی 12 بهمن ماه به میمنت ورود بنیان گذارکبیر انقلاب اسلامی ، انقلاب ایران را آغاز یک تمدن ایرانی و اسلامی دانست.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر سید امیر جعفری در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در امامزاده شاهرضا(ع)  شهرضا برگزار شد گفت: در عظمت بهمن ۱۳۵۷ باید سخنرانی ها شود.

سید امیر جعفری افزود: اولین فعالیت سیاسی حضرت امام در سال ۱۳۲۳یعنی ۳۴ سال قبل از انقلاب بوده است که یک سند تاریخی از ایشان برای ما است که در نامه ای حضرت امام نکات تکان دهنده ای را مینویسند که تاکید می کنند خلاصه سفارش انبیا به بشریت این آیه قرآن است که در راه خدا بصورت جمعی و تک تک کمک کنید.

جعفری افزود: تنها راه اصلاح جوامع قیام در راه خداست، قیام برای خداست که پیامبراسلام را یک تنه بر عقاید جاهلیت غلبه داد، خودخواهی و ترک قیام لله  ما را به روزگارسیاه می رساند.قیام برای خدا اگر بصورت گروهی باشد یا تک تک، اگر شکل بگیرد باعث پیروزی می شود.

وی گفت:  قیام امروز، جهاد تبیین است، امروزه با عنایت شهدا به قدری از بازدارندگی رسیده ایم که دشمنان را ازفکر حمله به این مرز و بوم بترسانیم، اما عرصه های جنگ امروز جنگ های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و جنگ های ادارکی- شناختی است و قیام لله جهاد تبیین است.

فرماندار شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه الگوی جهاد تبیین رهبر انقلاب است افزود: وظیفه شرعی ما جهاد است، امروز باید در گام دوم انقلاب شبهات را برای نسل جدید برطرف کنیم و به استدلال و تبیین بپردازیم و ازتحریف انقلاب اسلامی جلوگیری کنیم.

جعفری در ادامه گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است. امروز هم باید قیام لله کنیم و مقابل دشمن بایستیم که امروز رسالت ما بیشتر از گذشته است و  باید بدانیم که حق آمدنی و باطل رفتنی و این یک وعده الهی است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.