• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

وسیله ایاب و ذهاب دانش آموزان دارای نیاز ویژه در شهرضا فراهم شود

  • کد خبر : 13667
  • 23 اسفند 1401 - 9:28
وسیله ایاب و ذهاب دانش آموزان دارای نیاز ویژه در شهرضا فراهم شود
سیناخبر- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: با کمک مسئولین شهرستان شهرضا می توان قدمی در جهت تامین هزینه‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان شهرضایی دارای نیاز ویژه برداشته و باری از دوش والدین این فرزندان برداشته شود.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در  جلسه شواری آموزش و پرورش شهرستان شهرضا  که با حضور کلیه اعضا در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد گفت: یکی از مشکلات اساسی دانش آموزان استثنایی  در زمینه سرویس های ایاب و ذهاب است.

محمد خزایی افزود: ما حدود ۵ هزار و ۳۰۰ دانش آموز نیاز ویژه در ۷گروه در سطح استان داریم که متاسفانه در زمینه بودجه مشکلاتی داریم.

خزایی بااشاره به اینکه به دانش آموزان نیازمند باید نگاه ویژه ای داشت، گفت: خانواده های این دانش آموزان  اکثرا از طبقه متوسط و پایین جامعه از نظر وضعیت معیشتی هستند وهزینه مدارس استثنایی از طریق سازمان و خیرین تامین میشود واین نیاز به نگاه ویژه به این دانش آموزان از طرف مسئولین شهرستان را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه در شهرهایی مثل اصفهان، کاشان و آران وبیدگل، بخشی از هزینه های این دانش آموزان توسط  شهرداری تامین می شود، گفت:ما با مساعدت مجموعه شهرداری کمک می کنیم تا بار اقتصادی خانواده کم شود زیرا باید بدانیم خروج و ترک تحصیل دانش آموز نیاز ویژه،آسیب های متعدد به خانواده و جامعه وارد میکند.

رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی اصفهان در ادامه سخنان خوداظهارداشت: خانواده ای که فرزند نیازویژه دارد علاوه بر فشاری که در مراودات اجتماعی دارد، بار سنگین هزینه های توان بخشی (گفتار درمانی.کاردرمانی و…) را نیز بردوش میکشد و با کمک مسئولین شهرستان شهرضا باید قدمی در جهت تامین هزینه‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان برداشته و باری از دوش والدین این فرزندان برداشته شود.

سید امیر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا نیز در سخنانی با توجه به وقایع اخیر پیرامون آموزش و پرورش کشور ومسمومیت‌هایی که توسط بعضی فریب خوردگان، درچند نقطه از کشور ایجاد شد،اظهارداشت: دشمنان خبیث نظام اسلامی، به دنبال تسخیر ذهن جوانان و هنجارشکنی در جامعه  هستند و با این مسمومیت ها و عامل های محرک دیگر در مدارس که بعضا کمتر از ۲۰ درصد بود، سعی در ایجاد جو روانی و متشنج کردن فضا داشتند که باعنایت خداوند به نتیجه نرسیدند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.