• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
امام جمعه شهرضا:

هیأت رئیسه مجلس به ماجرای دریافت‌ خودرو توسط برخی نمایندگان ورود کند

  • کد خبر : 15434
  • 23 اردیبهشت 1402 - 9:18
هیأت رئیسه مجلس به ماجرای دریافت‌ خودرو توسط برخی نمایندگان ورود کند
سیناخبر- امام جمعه شهرضا از هیأت رئیسه مجلس خواست به صورت شفاف اسامی نمایندگانی که خودروهای گران قیمت و بدون ضابطه را دریافت کرده‌اند را اعلام کند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: امروز در دنیا مکتب اهل بیت(ع) نفوذ کرده و مردم تشنه فراگیری علوم آن‌ها هستند و این موقعیت بسیار ممتازی برای ملت ایران است و باید بدانیم در مقابل این امانت الهی همه مسئول هستیم.

حجت‌الاسلام صالح با تأکید بر اینکه امروز وظیفه داریم که دشمن را بشناسیم، افزود: امروز همه هجمه‌ها بر علیه مبلغان دین است و این نشانه نفوذ دین در عمق کشورها و قاره‌های دیگر است و اگر امروز حوزه‌های علمیه و روحانیت هدف تیر مستقیم دشمن قرار گرفته‌اند، به این دلیل است که دشمن می‌داند که دین چه نفوذی پیدا کرده است.

وی با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید کاری کنند که اعتماد مردم تقویت شود و به نظام اعتماد بیشتری پیدا کنند، بیان کرد: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین نظام و مردم است و وظیفه مدیران و مسئولان است که ضمن مبارزه با فساد و تبعیض، نسبت به بهبود وضع معیشتی مردم اقدام کنند.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد باید سرلوحه کار مسئولان باشد، گفت: مجلس شورای اسلامی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان مجلس انقلابی یاد کردند، دولت و سایر قوا و کسانی که مدیر و تصمیم‌گیر کشور هستند باید مبارزه با فساد را از مجموعه خود آغاز ‌کنند.

حجت‌الاسلام صالح ادامه داد: شنیده می‌شود که تعدادی از نمایندگان مجلس بدون ضابطه خودرو گران‌قیمت گرفتند، این مسأله حیثیت مجلس و قوه مقننه را زیر سؤال برده است، اینجاست که هیأت رئیسه مجلس به طور قاطع باید وارد شود و اگر چنین چیزی نباشد به طور صریح و واضح اعلام کنند و اگر چنین تخلفی اتفاق افتاده، رئیس مجلس باید آن نمایندگانی که مرتکب تخلف شده‌اند و از شأن نمایندگی سوءاستفاده کردند و خارج از ضابطه خودورهای گران قیمت گرفتند، آن‌ها را به مردم معرفی کند.

وی تصریح کرد: اگر بعضی از نمایندگان این تخلف را انجام داده‌اند و باعث شدند حیثیت مجلس و جایگاه شهید مدرس خدشه‌دار شود، مردم باید بدانند به دست چه کسانی این حیثیت خدشه‌دار شده آن زمان مردم اعتمادشان بیشتر می‌شود.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ساخت مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا خاطرنشان کرد: این اقدام یک کار مردمی است و خانواده‌های شهدا بانی این کار خیر شدند، وقتی کار با مردم باشد مردم هم کمک کنند و یک پروژه در عرض یک سال به پایان می‌رسد؛ مردم برای باقیات و صالحات به این پروژه کمک کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.