• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

نصب تجهیزات جدید شهربازی برای نشاط و سلامت کودکان شهرضایی

  • کد خبر : 28815
  • 25 اردیبهشت 1403 - 12:17
نصب تجهیزات جدید شهربازی برای نشاط و سلامت کودکان شهرضایی
سیناخبر- شهردار شهرضا گفت: عملیات ساخت و نصب تجهیزات جدید شهربازی پارک شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبرحمید شهبازی اظهار داشت: عملیات ساخت و نصب تجهیزات جدید شهربازی پارک شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: از اهداف کلان این پروژه می‌توان به توسعه اماکن تفریحی و گردشگری، افزایش سرانه تفریحی و ورزشی، اشتغال‌زایی و توسعه خدمات تفریحی اشاره کرد.

شهبازی گفت: نصب دستگاه‌های سنگین، هیجانی و جذاب در مجموعه، پیش‌بینی وسایل تفریحی و هیجانی برای کلیه سنین و جذب زائران و مسافران از ویژگی‌های بارز این شهربازی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه نصب تجهیزات جدید شهربازی پارک شهید بهشتی شهرضا گامی در راستای ارتقای سطح تفریح و نشاط شهروندان است، تصریح کرد: شهرضا از نظر فضاهای تفریحی امکانات کمی دارد که برنامه‌ریزی‌ها به‌منظور رفع این کمبود یکی از اولویت‌های شهرداری است.

شهردار شهرضا افزود: فونداسیون دستگاه‌های بازی در شهربازی اجرا شده و پیمانکار برای نصب بازی‌ها اقدام کرده است و همراه با اجرای مراحل فونداسیون سازمان استاندارد از کلیه مراحل آن بازدید به عمل آورده است.

شهبازی با بیان اینکه مراحل نصب دستگاه در شهربازی آغاز شده و باید پروسه تایید سازمان استاندارد را بگذراند، گفت: دستگاه‌های موجود باید مطابق با آخرین استانداردهای موجود نصب شود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های جدید تفریحی شهربازی شهرضا شامل تاب زنجیری، دستگاه صندلی پرنده، تاب اسکای یا تاب پرنده و فریزبی است.

شهردار شهرضا با بیان اینکه تعمیر وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها به منظور حفظ ایمنی کودکان به دقت و به صورت مستمر پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام تجهیزات بازی در سطح شهر مورد بررسی قرار می‌گیرند و بعد از بازرسی‌های لازم و احیای ایرادات احتمالی، ایمن سازی انجام خواهد شد.

شهبازی گفت: در سال جاری با هدف ارتقای سطح کیفی بازیگاه بوستان‌ها و تجهیز این مکان‌ها به وسایل جدید بازی، بررسی وضعیت پارک‌های سطح شهر در دستور کار قرار گرفت و در برنامه زمانبندی شده، استانداردسازی وسایل بازی کودکان در راستای ارتقا امنیت و سلامت کودکان هنگام بازی به مرحله اجرا رسید.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=28815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.