• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

میناکاری، هدیه ای مناسب برای آنهایی که دوستشان داریم

  • کد خبر : 11135
  • 16 آذر 1401 - 8:47
میناکاری، هدیه ای مناسب برای آنهایی که دوستشان داریم
سیناخبر- در این مطلب گفتگوی ما با دو نفر از فعالان میناکاری شهرضایی را می خوانید.

به گزارش سیناخبر در بین غرفه های بازاچه صنایع دستی شهرستان شهرضا، یکی از غرفه هایی که حتما بازدیدکنندگان و  مشتریان زیادی را به سمت تماشای خود می کشاند غرفه مینا کاری و هنر دست بانوان توانمند ترنج کده است که محصولاتی بسیار زیبا و شکیل، با دستان هنرمندشان برای مشتریانشان خلق می کنند.

در ادامه گفتگوی ما با دو نفر از فعالان میناکاری شهرضایی را می خوانید.

خودتان را معرفی کنید

_ فاطمه اقابابایی هستم، ۲۷ ساله

+ زهرا گرامی هستم،  ۲۱ ساله

چندسال است که به این حرفه مشغول هستید؟

فاطمه اقابابایی : حدود ۶ سال است که کار میناکاری را شروع کردم و بعد از چندسال که فعالیت میناکاری را ادامه دادم شروع به یادگیری فیروزه کوبی و نقاشی روی سفال کردم.

چه محصولاتی را در غرفه خود به فروش می رسانید؟

زهرا گرامی : انوع ظروف میناکاری مثل بشقاب، گلدون و ظروف مختلف مس و پرداز،  فیروزه کوبی، انواع زیور آلات،  قاب و تندیس های تبلیغاتی داریم و تمام ظروف هم بصورت دستی و تزئینی کاربرد دارد و هم به صورت کاربردی می توان استفاده کرد چون قابلیت شستشو دارند.

برای علاقه مندان به این حرفه دوره آموزشی هم دارید؟

فاطمه اقابابایی : خوشبختانه به سبب امکاناتی که فراهم شده از اول مهر ماه دوره های آموزشی را  شروع کرده ایم  و میتوانیم هنرجوهای عزیز را در غرفه هنرکده ترنج در کنارمان داشته باشیم.

فروش اینترنتی دارید ؟

زهرا گرامی : بله فروش انلاین در شبکه های مجازی را هم داریم.

چرا شما را برای خرید انتخاب کنیم؟

فاطمه اقابابایی : هنرکده ترنج بصورت تولیدی فعالیت دارد و در نتیجه، قیمت تمام شده محصولاتمان بسیار کمتر از فروشگاه های سطح شهر یا حتی استان اصفهان هست و همچنین کیفیت مطلوب محصولات هم یکی دیگر از فاکتور های انتخاب ماست.

محصولات ما کیفیت مناسبی دارند و در کنار آن تنوع محصولات زیادی داریم و هر شخصی که برای خرید مراجعه کند، در هر رنج قیمتی که تقاضا کند محصول برای ارائه داریم.

برای گسترش کارتان برنامه ای دارید؟

ما هرروز به فکر گسترش کارمان هستیم و انشالله به زودی سایت هنرکده ترنج را راه اندازی میکنیم.

مشکلات مربوط به حرفه شما چیست؟

فاطمه اقابابایی : متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا صنایع دستی ضربه خیلی بدی خورد و نتوانستیم مشتری هایمان را به صورت قبل جذب کنیم و همچنین افزایش قیمت مواد اولیه را هم داشتیم که باعث شد قیمت محصولات افزایش پیدا کند و قدرت خرید مشتری کم شود.

انتظارتان از مسئولین چیست؟

زهرا گرامی : حمایت، حمایت از صنایع دستی و اینکه با تبلیغات در سطح شهر مبلغ ما باشند و هنر صنایع دستی را معرفی کنند تا همشهریان بیشتر باهنر ما اشنایی پیدا کنند.

سخن پایانی شما

فاطمه اقابابایی : هنر کده ترنج امیدوار است بتواند تمامی مردم شهرضا و شهرهای اطراف را در غرفه خود ببیند و بتوانیم با فروش محصولاتمان یک یادگاری بسیار زیبا و با کیفیت در خانه های همشهری هایمان داشته باشیم، و همچنین با فروش تندیس های تبلیغاتی مان بتوانیم در اداره های مختلف سطح شهر یادگاری خاطره سازی از خود به جا بگذاریم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.