• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

مهار تورم و رشد تولید، اولویت اول مسئولان باشد

  • کد خبر : 14163
  • 18 فروردین 1402 - 10:01
مهار تورم و رشد تولید، اولویت اول مسئولان باشد
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: مسؤولان باید اولویت اول خود را مهار تورم و رونق تولید بگذارند و رفتارهای شعارگونه و شعارزده درخصوص شعار سال نباید داشته باشیم.

به گزارش روز جمعه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام بر مهم بودن شعار سال تأکید کردند، اظهار داشت: ایشان یادآور شدند که نابسامانی و ناموزونی اقتصاد بر روی مسائل فرهنگی و اجتماعی هم تأثیر دارد و کاهش مشکلات اقتصادی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به اینکه همه مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق شعار سال بکار گیرند، افزود: پذیرش و اولویت اول کشور مهار تورم است، مسئولان باید اولویت اول خود را مهار تورم و رونق تولید بگذارند و رفتارهای شعارگونه و شعارزده درخصوص شعار سال نباید داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، حجاب محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است، دشمن و سرویس‌های جاسوسی با برنامه وارد موضوع حجاب شده‌اند، باید برای مقابله با آن هم با برنامه وارد شد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه کسانی که کشف حجاب می‌کنند در پازل دشمن حرکت می‌کنند، ادامه داد: قانون حجاب به سازمان‌ها و دستگاه‌ها ابلاغ شده است و افراد بدحجاب باید اول با کار فرهنگی توجیه شوند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس در پایان سال جاری به ۴ راهبرد رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره و عنوان کرد:

رهبر معظم انقلاب مشارکت حداکثری، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات و رقابت جدی در انتخابات را مورد توجه قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به بحران داخلی دچار شده است، خاطرنشان کرد: امروز مقامات صهیونیستی هشدار می‌دهند که فروپاشی این رژیم نزدیک است، رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما گفتیم صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما صهیونیست‌ها خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=14163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.