• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
18

مسئولان باید زبان گویای مشکلات مردم باشند

  • کد خبر : 2176
  • 25 دی 1400 - 11:14
مسئولان باید زبان گویای مشکلات مردم باشند
سیناخبر- استاندار اصفهان با نخبگان اجتماعی، فرهنگی، علمی شهرستان شهرضا دیدار کرد.

به گزارش روز شنبه سینا خبر استاندار اصفهان در سفر خود به شهرستان شهرضا با نخبگان اجتماعی، فرهنگی، علمی شهرضا دیدار کرد و به بحث و گفتگو نشست.

سید رضا مرتضوی در این نشست بیان کرد: شهرستان شهرضا، شهر علما و شهدا، با مختصات ویژه فرهنگ و هنر و علم است. در سال های اخیر شاهد پیشرفت این شهرستان در زمینه های علمی، ادبی، سیاسی و فرهنگی بوده ایم. این شهرستان نیاز دارد در زمینه های اقتصادی هم سرمایه گذاری و پیشرفت حاصل کند‌.

مرتضوی تصریح کرد: ما در جامعه به انسان های نیاز داریم که اهل فکر و عمل کردن باشند، گوشه گوشه این شهر آدم هایی هستند که صدایشان به جایی نمی رسد و ما انقلابی ها و مسئولین، باید زبان آن ها باشیم.

وی ادامه داد: اگر مسئولیت طعمه نیست و  هدف همه ما واحد است، باید دست به دست هم دهیم تا به هدفمان برسیم. دولت مردمی باید رویکرد خدمت رسانی اش از اغنیا به سمت ضعفا باشد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: ما نباید درگیر جبهه های سیاسی شویم، بلکه باید مانند یک پدر، بدون تبعیض به مدیریت بپردازیم و سعی کنیم عقب ماندگی ها را برطرف کنیم.

در این نشست افراد و نخبگان حاضر، مسائل و مشکلات شهری از قبیل نبود مکان مناسب برای ورزش بانوان، کمبود امکانات نخبگان و مهاجرتشان به سایر شهرها، مرمت آثار باستانی، اتصال مدینه العلم به حوزه شهری، توسعه مکان های متبرکه و بی کیفیتی آب شرب را مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.