• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

محموله ۵۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در شهرضا کشف شد

  • کد خبر : 15140
  • 12 اردیبهشت 1402 - 12:41
محموله ۵۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در شهرضا کشف شد
سیناخبر- جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف کالای قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال که در تانکر یک دستگاه کامیون کشنده جاساز شده بود، خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر  سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مشکوک و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست مأموران با سرعت به راه خود ادامه داد.

سردار هاشمی فر افزود: با فرار خودرو مأموران بلافاصله به تعقیب آن پرداخته و در یک اقدام به موقع و ضربتی آن را متوقف و پس از بازرسی دقیق صورت گرفته متوجه جاسازی تعداد زیادی کالا داخل تانکر آن شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات ۱۲۰ کارتن انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، اسپیکر و قفل درب کابینت که همگی خارجی و فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه این محموله در یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران در حرکت بود عنوان کرد: به همه کسانی که در زمینه تهیه و توزیع کالاهای قاچاق فعالیت می‌کنند، هشدار می‌دهیم که بدانند پلیس سد محکمی در برابر آنان است و در صورت ادامه اقدامات مجرمانه خود با برخورد سخت و مقتدرانه پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.