• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

محموله ۵۰ میلیاردی قاچاق کالا در شهرضا توقیف شد

  • کد خبر : 9710
  • 26 مهر 1401 - 9:29
محموله ۵۰ میلیاردی قاچاق کالا در شهرضا توقیف شد
سیناخبر- جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل کالاهای قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر به نقل از فارس سردار محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر کشنده کانتینردار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی برای حمل بار خود بود، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی خودروی مذکور را به پارکینگ ایستگاه هدایت کرده و قسمت بار آن را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات محموله‌ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل پارچه، لوستر و مُبل که به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شد.

وی ارزش این محموله را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه راننده و سرنشین آن دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کالاهای قاچاق نیز برای تعیین تکلیف به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی ارسال شدند، بیان کرد: با مجهز شدن ایستگاه‌های ایست و بازرسی استان به سیستم‌های رصد هوشمندانه خودروهای عبوری توان پلیس استان برای مقابله با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر افزایش یافته و به توفیقات خوبی در این زمینه دست پیدا کرده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.