• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

محموله پوشاک قاچاق به بازار اصفهان نرسید

  • کد خبر : 11314
  • 20 آذر 1401 - 10:22
محموله پوشاک قاچاق به بازار اصفهان نرسید
سیناخبر- جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله پوشاک قاچاق عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبرداد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

سردار هاشمی فر افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه این عملیات موفق به کشف ۲ تن انواع پوشاک خارجی که داخل کانتینر بارگیری شده بود شدند.

وی با بیان این که کالاهای مکشوفه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی بدانند پلیس با تمام توان در برابر هر نوع فعالیت مجرمانه و غیرقانونی که باعث تضییع حقوق ملت و اخلال در نظام اقتصادی کشور شود ایستاده و با قاطعیت و در چارچوب قانون با این افراد برخورد می‌کند و از شهروندان نیز تقاضا می شود هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.