• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

محموله آجیل قاچاق در شهرضا کشف شد

  • کد خبر : 8692
  • 23 شهریور 1401 - 9:17
محموله آجیل قاچاق در شهرضا کشف شد
سیناخبر- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله آجیل قاچاق به ارزش 20میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر سرهنگ سهراب قرقانی با اشاره به کشف محموله آجیل قاچاق در شهرضا گفت: عوامل مستقر در ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ قرقانی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته که در بازرسی انجام شده تعداد ۱۲۰ کارتن ۱۰ کیلوئی مغز گردو، ۱۵۰ کیسه ۲۵ کیلویی گردو ، ۱۱۶ کیسه ۴۰ کیلوئی مغز بادام و ۵ کیسه ۲۵ کیلویی بادام سنگی که همگی خارجی و فاقد مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مشکوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.