• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

فتح خرمشهر بزرگ‌ترین پیروزی نظامی و سیاسی ایران بود

  • کد خبر : 15692
  • 30 اردیبهشت 1402 - 9:44
فتح خرمشهر بزرگ‌ترین پیروزی نظامی و سیاسی ایران بود
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: فتح خرمشهر به عنوان بزرگ‌ترین پیروزی نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تلقی می‌شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، دعوت حضرت ابراهیم در طول تاریخ وجود دارد، دعوت برای یک هدف است نزدیکی دل‌های آحاد اسلامی به یکدیگر و اتحاد مردم در مقابل ظلم و کفر است.

حجت‌الاسلام قائمی با تأکید بر اینکه اجتماع حج باید پیغامی برای مسائل روز و دنیای اسلام داشته باشد و مسئولان حج در این رابطه فرهنگسازی کنند، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید کاری کنیم که تا اسم حج و کعبه می‌آید جوان امروز مفاهیم تمدن اسلامی، اتحاد جهانی، نگاه فرامرزی و بین المللی به ذهنش خطور کند.

وی با اشاره به سوم خرداد ماه سالرزو فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر به عنوان بزرگ‌ترین پیروزی نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تلقی می‌شود و شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را به عنوان روز مقاومت و ایثار و پیروزی در تقویم رسمی ایران اسلامی نامگذاری کرده است.

امام جمعه موقت شهرضا بیان کرد: یکشنبه اول ذی‌القعده روز میلاد حضرت معصومه(س) است که روز دختر نام‌گرفته است و آغاز دهه کرامت است، الگوی دختران جامعه ما باید فاطمه معصومه(س) باشد و دختران سرزمین ما تابع دستورات اسلام باشند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.