• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

طرح نهضت ملی مسکن سروستان شهرضا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر : 9936
  • 08 آبان 1401 - 9:04
طرح نهضت ملی مسکن سروستان شهرضا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
سیناخبر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی ۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن سروستان شهرضا خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  غلامرضا سبزواری با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیش از ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند اظهار داشت: از این تعداد بیش از پنج هزار و ۷۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند، افزون بر هفت هزار نفر به دلیل دارا نبودن شرایط لازم رد درخواست و بالغ بر یک هزار نفر نیز انصراف دادند. 

سبزواری افزود: جهت سرعت بخشی به اجرای این طرح، پیش بینی الحاق ۳۰۰ هکتار اراضی واقع در سروستان جهت تامین زمین در شهر شهرضا و ۵۰ هکتار در شهر منظریه صورت گرفته که در حال اخد استعلامات لازم است. 

وی با بیان اینکه ۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سروستان، دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی است گفت: آماده سازی فاز ۵ و ۶ سروستان به مساحت ۷۵ هکتار با پیشرفت ۲۵ درصد و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در حال انجام است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا در خصوص اقدامات به عمل آمده در نیمه نخست سالجاری در حوزه املاک و حقوقی اذعان داشت: مطابق با سیاست گذاری های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش های بعمل آمده سند تک برگ ۶۳۰ هکتار از اراضی دولتی این شهرستان به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد. 

سبزوای خاطرنشان کرد: با اخذ اسناد تک برگی به نام دولت، سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند به حداقل ممکن می‌رسد. 

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام وخسته نباشید اینجانب ابان ماه سال گذشته در مسکن ملی ثبت نام کردم وتایید نهایی هم شده ام اما هیج خبری از افتتاح حساب نشده به بنیاد مسکن هم مراجعه کردم وگفتند معلوم نیست وتا عید باید منتظر پیامک بمانید لطفا اطلاع رسانی کنید افرادی که تایید نهایی شده اند باید چه کار کنند واینکه در شهرضا ساخت مسکن به صورت ویلایی است یا اپارتماتی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.