• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

شهید صیاد شیرازی اسوه نظامی بی‌بدیل برای ارتش‌‌های جهان است

  • کد خبر : 14767
  • 30 فروردین 1402 - 12:46
شهید صیاد شیرازی اسوه نظامی بی‌بدیل برای ارتش‌‌های جهان است
سیناخبر- فرماندار شهرضا گفت: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی یک الگو و اسوه مبارزه در دنیا است و شهید سپهبد صیاد شیرازی نیز یک اسوه نظامی بی‌بدیل برای ارتش‌‌های جهان به شمار می‌آید.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر سید امیر جعفری در جمع ارتشیان گروه ۲۲ توپخانه شهرضا با گرامیداشت یاد ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: گروه ۲۲ توپخانه شهرضا ۲۳۲ شهید، ۲۸۵ جانباز و ۲۱ آزاده تقدیم راه انقلاب اسلامی کرده است.

جعفری با بیان اینکه بیش از ۶۰ نظامی از این گروه در قالب مدافعان حرم در جبهه مبارزه با تروریست‌ها حضور پیدا کردند، افزود: شهید مرادی، شهید مدافع حرم و افتخار شهرضا است.

وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح نقش بسیار مهمی در امنیت کشورها دارند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ارتش یک ارتش مکتبی و انقلابی شد و به معنای واقعی کلمه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مردمی است.

نقش ارتش در سقوط رژیم ستم‌شاهی

فرماندار شهرضا با بیان اینکه نقش ارتش در سقوط رژیم ستم‌شاهی یک نقش بی‌بدیل است، بیان کرد: ارتش در مرحله تثبیت انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بود، حضور حماسی در دوران دفاع مقدس به ویژه نیروی زمینی گروه ۲۲ توپخانه که مسؤولیت پشتیبانی از کلیه عملیات‌ها در جنوب غرب کشور را عهده‌دار بوده و این شهدایی که در مسیر انقلاب اسلامی تقدیم کرده، برای مرحله ثبات انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار بوده است.

جعفری با بیان اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین وظایف حاکمیت‌ها است، ادامه داد: جنگ و تهدید همواره وجود دارد، مهم این است که نیروهای مسلح تهدیدات روز را به درستی بشناسند و به برکت فرماندهی معظم کل قوا تهدیدات به صورت مستمر مورد شناسایی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه به برکت نیروهای مسلح هیچ کشوری در جهان به خودش اجازه نمی‌دهد که اندک طمعی به خاک این کشور داشته باشد، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح آنقدر به بازدارندگی رسیده‌اند که دشمن حتی از فکر حمله نظامی به کشور مأیوس شده است، اما این پایان کار نیست و نظام استکبار جهانی طراحی‌های شومی را برای این کشور دیده است.

سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی یک الگو و اسوه مبارزه در جهان است

فرماندار شهرضا با تأکید بر اینکه امروز افتخار جوانان منطقه شهدای ایران اسلامی هستند، افزود: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی یک الگو و اسوه مبارزه در جهان است و شهید سپهبد صیاد شیرازی یک اسوه نظامی بی‌بدیل برای ارتش‌های جهان است.

جعفری با بیان اینکه تهدیدات امروز ترکیبی شده و دشمن در حوزه‌های مختلف تهدیداتی را طراحی می‌کند، تصریح کرد: دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته‌ است.

وی اضافه کرد: دشمنان در سال گذشته تمام تلاش خود را کردند تا همه گسل‌های منازعه در داخل کشور را فعال کنند و به قومیت‌گرایی دامن زدند، تجزیه‌طلب‌ها و سلطنت‌طلب‌ها را به میدان آوردند اما با صبر انقلابی نیروهای مسلح و ملت ایران توطئه‌های‌شان خنثی شد.

نیروهای مسلح حصارهای امن کشور هستند

فرماندار شهرضا با بیان اینکه نظامیان به فرموده حضرت علی(ع) به عنوان حصارهای محکم کشورها و ملت‌ها هستند، گفت: اگر اقتداری وجود دارد به برکت خون شهدا و مردمی بودن نیروهای مسلح است.

جعفری با بیان اینکه نیروهای مسلح حصارهای امن کشور هستند، ادامه داد: بنیه انقلاب اسلامی به قدری مستحکم است که دشمنان صدها بازی دیگر را طراحی کنند، قطعاً بازنده اصلی میدان خواهند بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز یک درخت تناور و ریشه‌دار است، خاطرنشان کرد: بعضی از کشورهای منطقه در ماه‌های گذشته فریب نظام استکباری و صهیونیست‌ها را خوردند، به آن‌ها توصیه می‌کنیم به تاریخ چهار دهه اخیر نگاه کنند و ببینند سرنوشت صدام چه شد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه دشمن و تهدید ما نظام سلطه است، تصریح کرد: به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم شما در آستانه فروپاشی و سقوط هستید و بیشتر از این لکه‌های سیاه را در تاریخ ننگین خود قرار ندهید و به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی آماده است در شرایط مقتضی طومار این رژیم را در هم بپیچد.

جعفری با بیان اینکه نسل جوان امروز ما در گام دوم انقلاب در جنگ‌های ترکیبی پیروز میدان خواهند بود، خاطرنشان کرد: ارتش ما مردمی است و مردمی بودن مهم‌ترین مؤلفه قدرت است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=14767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.