• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

شعار «ارتش فدای ملت» در ابعاد مختلف به منصه ظهور رسیده است

  • کد خبر : 14760
  • 30 فروردین 1402 - 11:54
شعار «ارتش فدای ملت» در ابعاد مختلف به منصه ظهور رسیده است
سیناخبر- فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا با بیان اینکه شعار اصلی ارتش، شعار «ارتش فدای ملت است»، گفت: این تنها یک شعار نیست بلکه در عمل نیز به منصه ظهور رسیده است و امروز آمادگی رزمی در نیروهای مسلح به پشتوانه فرمانده کل قوا و مردم تبدیل به شایستگی رزمی شده است.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبرسرهنگ عبداله کیان‌نژاد در مراسم رژه نیروهای مسلح در گروه ۲۲ توپخانه شهرضا با بیان اینکه ارتش همواره برخواسته از مردم بوده و مدافع امنیت و اقتدار ایران اسلامی است، اظهار داشت: ارتش نماد غیرتمندی و آرامش برای مردم ایران است.

سرهنگ کیان نژاد با بیان اینکه به فرموده امام(ره) اگر ارتش به مردم نمی‌پیوست این انقلاب هرگز به پیروزی نمی‌رسید، گفت: امروز ارتش با تکیه بر نیروهای جوان خود توانسته است کلیه ادوات و تجهیزات نظامی مورد استفاده را در داخل بسازد.

وی با تأکید بر اینکه ارتش برخاسته از بطن مردم بوده و همواره مدافع جان و ناموس وطن است و نقش خود را در بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی نشان داده است، افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس در ۲۴۲ عملیات آفندی و ۷۴ عملیات پدافندی شرکت داشته و ۲۵ عملیات مشترک با سپاه انجام داده است.

فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا با اشاره به فداکاری‌ها و رشادت‌های نیروهای ارتش در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد اسلام‌خواهی، میهن‌دوستی و مردم‌سالاری است که در همه صحنه‌های پس از انقلاب و در فراز و نشیب‌های گوناگون در خط مقدم دفاع از نظام، میهن و رهبری قرار داشته است.

سرهنگ کیان نژاد ادامه داد: نیروی دریایی ارتش از چنان اقتداری برخوردار بود که در سال ابتدایی جنگ با چندین عملیات افتخارآمیز حدود ۸۰ درصد تجهیزات نیروی دریایی عراق را منهدم کرد.

وی با بیان اینکه امروز همه مرزهای کشور به دلیل وجود نیروهای مسلح دلیر و فرماندهی عالم و فقیهی بزرگ در امنیت کامل است، ادامه داد: ارتش پیشرفت‌هایی در زمینه طراحی و تولید پل‌های شناور، سلاح‌های پیش رفته مانند موشک الماس، دوربین‌های دید در شب، پهپاد، موشک میثاق و توپ‎‌های ۱۰۵ و ۱۵۵ میلی‌متری داشته است.

فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا اضافه کرد: ارتش در همان یک سال نخست جنگ نشان داد که به مردم، ایران و انقلاب اسلامی وفادار است، او به سرعت خود را بازسازی کرد و به وظیفه دفاعی از کشور مشغول شد.

سرهنگ کیان نژاد با بیان اینکه شعار اصلی ارتش، شعار «ارتش فدای ملت است»، عنوان کرد: این تنها یک شعار نیست بلکه در عمل نیز به منصه ظهور رسیده است و امروز آمادگی رزمی در نیروهای مسلح به پشتوانه فرمانده کل قوا و مردم تبدیل به شایستگی رزمی شده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=14760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.