• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
10

شرکت نکردن در انتخابات، سیاست راهبردی دشمنان انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 25620
  • 23 دی 1402 - 12:38
شرکت نکردن در انتخابات، سیاست راهبردی دشمنان انقلاب اسلامی است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: خارج کردن مردم از صحنه و کشاندن مردم به بیرون از صحنه، سیاست دشمنان انقلاب،‌ آمریکا،‌ قدرتمندان عالم و صهیونیست‌ها است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور، در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با اشاره به قدرت بی‌نظیر نقش‌آفرینی مردم، حضور و پرچم‌داری ملت در هر عرصه و میدان را، راهبرد موثر و راهگشای امام خمینی و نظام اسلامی دانستند، و بی‌انگیزه کردن و بیرون کشیدن مردم از صحنه را، راهبرد دشمنان ایران به‌‌ویژه آمریکا و صهیونیسم خواندند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب هرکسی در هر جایی زبان گویا، اثرگذار و مخاطب دارد، باید با معرفت‌افزایی، مردم را به حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها فراخواند، گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، قم را شهر قیام و معرفت و جهاد نامیدند و با اشاره به درس‌های ماندگار قیام خودجوش مردم مومن این شهر در ۱۹ دی ۱۳۵۶، فرمودند: این حادثه عظیم که در اعتراض به اقدام رژیم وابسته در انتشار مقاله‌ای موهن نسبت به امام خمینی(ره) صورت گرفت، اثبات قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ است.

وی افزود: ایشان غزه را مصداقی عینی از این قدرت عظیم مردم دانستند و گفتند: گروه کوچکی از مردم در زمینی کوچک، آمریکا با آن همه ادعا و رژیم صهیونیستی آویزان به آمریکا را با قدرت صبر و ایستادگی خود، عاجز کرده‌اند.

امام جمعه موقت شهرضا ادامه داد: مسئله حضور مردم که جزو حتمی اداره صحیح کشور، پیشرفت، دستیابی انقلاب به نتایج و اهداف است، باید ترویج شود و هر کسی که صدا، زبان، گویا، مخاطب و تاثیرگذاری دارد باید در این زمینه کار کند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با تأکید بر اینکه به فرموده رهبر انقلاب باید مردم را به حضور و ایستادگی در میدان و آشنایی با لوازم آن وادار کنیم، بیان کرد: ایشان از دیگر شگردها برای خارج کردن مردم از صحنه را تلاش رسانه‌های بیگانه برای مأیوس کردن مردم و بخصوص جوانان از آینده دانستند و فرمودند: تعمیم یا بزرگ‌نمایی نکات منفی، ترویج بی‌فایده بودن حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخابات و به رخ کشیدن کمبودها و سختی‌های اقتصادی از جمله فعالیت‌های تبلیغاتی آنها است.

وی با تأکید بر اینکه آوردن مردم به صحنه و سپردن پرچم مبارزه به دست مردم سیاست راهبردی امام(ره) بود، گفت: در مقابل این سیاست، یک سیاست راهبردی دیگر وجود دارد؛ خارج کردن مردم از صحنه و کشاندن مردم به بیرون از صحنه، سیاست دشمنان انقلاب،‌ آمریکا،‌ قدرتمندان عالم، صهیونیست‌ها و کمپانی‌های استثمارگر صهیونیستی در سراسر جهان است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به حادثه تروریستی کرمان تصریح کرد: رهبر انقلاب در خصوص قضیه اندوه‌بار کرمان خاطرنشان کردند: این فاجعه به معنی واقعی ملت ما را مصیبت‌زده کرد، البته ما اصراری نداریم که این و آن را متهم کنیم اما اصرار داریم عوامل واقعی و پشت پرده موضوع را شناسایی و آنها را سرکوب کنیم که  مسئولان که به طور جدی‌ مشغول کار هستند، بتوانند عواملی را که در این جنایت دخالت داشتند و پشت آن بودند، به سزای اعمالشان برسانند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=25620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.