• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

سالانه بیش از  ۳۶۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح شهرستان شهرضا توزیع می شود

  • کد خبر : 8632
  • 20 شهریور 1401 - 10:05
سالانه بیش از  ۳۶۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح شهرستان شهرضا توزیع می شود
سیناخبر- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: سالانه بیش از 360 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح شهرستان شهرضا توزیع می شود.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر ابوالقاسم عسکری در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان شهرضا که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرستان شهرضا یکی از شهرهای صنعتی و استراتژیک استان است، بیان داشت: سالانه بیش از  360 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح شهرستان شهرضا برای مصارف خانگی، تجاری و صنعتی توزیع می شود و این در حالی است که با تلاش شبانه روزی  همکاران خدوم و تلاشگر ما در مجموعه صنعت گاز کشور و گاز استان اصفهان سالانه از مصرف بیش از ۳۶۰ میلیون لیتر سوخت مایع و حمل و نقل ۱۸ هزار و ۱۰۰ تانکر سوخت جلوگیری شده و اهمیت خدمات این شرکت به لحاظ نقشی که گاز طبیعی در تولید و اشتغال و همچنین بعنوان یک انرژی پاک در کاهش آلودگی هوا بسیار موثر می باشد.

عسکری با اشاره به اینکه در حال حاضر همه ۲ شهر و۲۲ روستای شهرستان شهرضا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، افزود: در این شهرستان بیش از یک هزار و ۱۴۴کیلومتر شبکه گذاری، بیش از ۴۲هزار انشعاب گاز، ۲۷ ایستگاه تقلیل فشار و ۱۲۱ ایستگاه اندازه گیری،۱۵ ایستگاه CPS، ۵ جایگاه CNG برای گازرسانی به بیش از ۶۲هزار مشترک شهری، بیش از ۷ هزار مشترک روستایی و ۳۲۱ مشترک عمده و صنعتی اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: سالانه ۱۶ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در راستای اشتغال و رونق صنعت و اقتصاد ، برای گاز رسانی به بیش از  17هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در سطح استان توزیع می گردد.

وی در ادامه، با تاکید بر اینکه همگان باید از گاز طبیعی به عنوان یک ثروت ملی و یک انرژی پاک ایمن و بهینه مصرف نمایند، تصریح کرد: تقاضا داریم تمامی مردم در مصرف این انرژی ارزشمند نهایت صرفه جویی را داشته باشند و مسئولان شهرستان ها در آگاهی بخشی و فرهنگ سازی این مهم، نقش موثری می توانند ایفا نمایند.

عسکری همچنین با اشاره به اینکه گاز بهای مصرفی بر اساس مصوبات قانونی محاسبه می شود افزود: در مقابل خدماتی که شرکت ارائه می نماید و نسبت به استمرار تامین گاز طبیعی اقدام می کند، همه مشترکین موظف به پرداخت به موقع گاز بهای مصرفی می باشند زیرا توسعه گازرسانی، آبادانی شهرستان ها و ایجاد آسایش برای شهروندان قطعاً از طریق پرداخت بموقع گاز بهاء بهتر و بیشتر محقق خواهد شد.

در خاتمه حکم مسعود بهاءلو به عنوان سرپرست اداره گاز این شهرستان قرائت شد و ضمن اعطاء حکم توسط فرماندار شهرستان شهرضا، از خدمات امیدرضا خامسی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.