• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

رفع مشکلات ترافیکی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، مهمترین مطالبات شهروندان شهرضا است

  • کد خبر : 15978
  • 03 خرداد 1402 - 11:35
رفع مشکلات ترافیکی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، مهمترین مطالبات شهروندان شهرضا است
سیناخبر- سرپرست و شهردار شهرضا گفت: مهم‌ترین مطالبات شهروندان در حوزه ترافیک، نیمه‌تمام ماندن پروژه آزادسازی خیابان‌ها است و امید می‌رود طبق پیش‌بینی‌ها بودجه مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها محقق شود.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر امین‌الله تاکی اظهار کرد: زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع برای احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر جانمایی شده است و برای احداث این پارکینگ به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

تاکی افزود: مهم‌ترین مشکلات شهری که شهروندان نیز مطالبه دارند در حوزه ترافیک شهر و نیمه‌تمام ماندن پروژه آزادسازی خیابان‌ها است، رفع این دو مشکل شهری در برنامه کاری من است و امید می‌رود طبق پیش‌بینی‌ها بودجه مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها محقق شود.

وی با بیان اینکه ارتقای وضعیت فضای سبز شهر، آسفالت معابر و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی در برنامه شهرداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: در خیابان سردار کشوری ۱۶ پلاک و خیابان امام علی (ع) ۳۵ پلاک نیاز به آزادسازی دارد و در صورت تملک کار آزادسازی انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرضا با تاکید بر اینکه از اهداف پروژه آزادسازی در این دو خیابان تسهیل در عبور و مرور و رفع ترافیک شهر است، تصریح کرد: هنوز در شهرضا معابر بدون آسفالت یا دارای آسفالت فرسوده وجود دارد و در حال حاضر پروژه آسفالت معابر شهری در بخش لکه‌گیری، روکش و ترمیم ترانشه‌ها در دست اقدام است.

تاکی گفت: در حوزه فضای سبز شهر نیاز به توسعه شبکه آبیاری داریم و این مهم در برنامه کاری شهرداری در سال جاری قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.