• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، مظهر حضور، عزت و اتحاد ملی است

  • کد خبر : 12853
  • 22 بهمن 1401 - 9:19
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، مظهر حضور، عزت و اتحاد ملی است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت و اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی باشد.

به گزارش روز شنبه سیناخبرحجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین عید آزادی ملت ایران است و بی‌شک یکی از معجزات انقلاب اسلامی این است که بعد از ۴۴ سال همچنان پابرجا است.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در جمع ارتشی‌ها گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به مقایسه بین ارتش پر خرج پهلوی با وجود آن که از ابزار جنگی بالایی برخوردار بود و ارتش کنونی پرداخت، ارتش قبل از انقلاب نتوانست چند ساعتی بیشتر در مقابل اراده مردم بایستد.

حجت الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه در دوران انقلاب خیلی از ارتش‌یان با مردم همراهی می‌کردند و مردم گل در لوله سلاح آن‌ها می‌گذاشتند، افزود: امروز ارتش ما مایه عزت و افتخار است، ارتشی که قبل از انقلاب وابسته بود امروز کاملاً مستقل است، ارتش و خدماتی که انجام می‌دهد مایه خرسندی و احساس عزت است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه ارتش امروز سازنده و مبتکر است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز شاهدیم دشمن از هر روشی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کند و به دنبال اختلاف است، چون ایران از دسترس آن‌ها خارج شده است.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی حاضر نیست امروز به آن‌ها باج دهد و ندای استقلال و ندادن باج را جمهوری اسلامی بلند کرد، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشور و ابرقدرتی باج نمی‌دهد.

حجت الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه راهبرد دشمن در به زانو در آوردن ایران و ایجاد اختلاف است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به نظام و حاکمیت بی‌اعتماد کند.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت و اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی باشد.

وی ادامه داد: پیام حضور مردم به دشمن در راهپمایی ۲۲ بهمن امسال آن است که تلاش آن‌ها برای ایجاد اختلاف در بین مردم و خدشه وارد کردن به اتحاد ملی خنثی شده و نتیجه نداشته است.

حجت الاسلام طالب‌پور خاطرنشان کرد: با حضور در راهپیمایی به دشمن می‌گوییم خواب آشفته‌ای دیده‌ای و تلاش خود را کردی اما همچنان مردم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و وفادار به راه و اندیشه امام و رهبری رهبر معظم انقلاب هستند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.