• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین رستاخیز انسانی است

  • کد خبر : 8752
  • 26 شهریور 1401 - 23:10
راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین رستاخیز انسانی است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین رستاخیز و اجتماع انسانی است که توسط شیعه و محبان اهل بیت رقم خورد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه اربعین به ما درس ولایت‌مداری می‌دهد، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین بزرگ‌ترین رستاخیز و اجتماع انسانی است که توسط شیعه و محبان اهل بیت رقم خورد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه سرزمین کربلا محل اجتماع است، افزود: ملت مسلمان عراق در پذیرایی از زائران سنگ تمام گذاشتند، در بیابان‌ها موکب برپا کردند و خانه‌های خود را به روی زائران گشودند.

 وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای اربعین سال آینده باید با پایان اربعین آغاز شود، گفت: امسال تسهیلات بسیاری برای زائران کربلا از پرداخت وام تا برگه گذر موقت فراهم شد.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه پیاده‌روی میلیونی اربعین زمینه‌ساز ظهور است، بیان کرد: اجتماع بی‌نظیر میلیونی یعنی تحقق وعده امام خمینی(ره) که فرمودند، راه قدس از کربلا می‌گذرد، روزی این جمعیت میلیونی با امام زمان(عج) در بیت المقدس اقامه نماز خواهند کرد.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گرامیداشت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس عنوان کرد: صدام آغاز کننده جنگ تحمیلی بود و ایران اسلامی از خود دفاع کرد، دفاع ما مقدس بود و انقلاب را تضمین کرد.

 وی با تأکید بر اینکه جنگ ما تدافعی بود، خاطرنشان کرد: جنگ تهاجمی نشانه خوی تجاوزطلبی است اما جنگ دفاعی محل بروز و ظهور غیرت، تعصب و وفاداری به آرمان‌ها است، از این رو دفاع ۸ ساله یعنی غیرت و تعصب یک ملت روی خاک و ناموسش.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.