• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

دولت برای مهار قیمت مسکن جدی وارد شود

  • کد خبر : 8332
  • 12 شهریور 1401 - 10:29
دولت برای مهار قیمت مسکن جدی وارد شود
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دولت باید برای مهار قیمت مسکن جدی وارد شود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، برای کنترل بازار مسکن و اجاره بها دولت باید تلاش کند، مسکن جزو نیازهای اولویت‌دار جامعه است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر به نقل از فارس حجت‌الاسلام محسن طالب­پور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دولت‌مردان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مردمی ‌بودن، رعایت اولویت‌ها در امور، پرهیز از ورود به حاشیه‌سازی‌ها، جوان‌گرایی در انتصابات انجام‌شده، همدرد بودن با مردم و داشتن سرعت عمل در انجام کارها را از نقاط قوت دولت آیت‌الله رئیسی ذکر کردند.

حجت‌الاسلام طالب­پور با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری از مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم زنده کردن امید و اعتماد مردم به نظام و انقلاب بود، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب سفرهای استانی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت است.

وی با بیان اینکه وسط میدان بودن و سرعت عمل دولت در حوادث طبیعی و غیرطبیعی از امتیازات دولت سیزدهم است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، در یکسال گذشته نشیندم کسی در دولت بگویید نمی‌توانیم و اختیار نداریم، دولت از هر گونه فرافکنی و بهانه‌تراشی دوری کرد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه شعارهای انقلاب مانند عدالت‌طلبی، پرهیز از اشرافی‌گری، حمایت از مستضعفان و استکبارستیزی در این دولت برجسته‌تر شده است، ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب جوان‌گرایی در مجموعه اجرایی کشور تقویت شده است و این اتفاق سبب شکسته شدن حلقه فرسوده مدیران شده و نفس تازه‌ای به دستگاه‌های اجرایی دمیده می‌شود.

حجت‌الاسلام طالب­پور با تأکید بر اینکه دولت باید برای مهار قیمت مسکن جدی وارد شود، اضافه کرد: امروز قیمت مسکن و اجاره‌بها سرسام آور است، در این راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند، برای کنترل بازار مسکن و اجاره بها دولت باید تلاش کند، مسکن جزو نیازهای اولویت‌دار جامعه است.

وی با بیان اینکه مسأله مسکن وابستگی خارجی هم ندارد، خاطرنشان کرد: زمین و فولاد و مصالح در کشور وجود دارد، بیش از ۹۰ درصد امکانات ساخت مسکن در داخل کشور است، بنابراین تعلل جایز نیست.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.