• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
36

دانشگاه آزاد دهاقان قطب رشته جامعه شناسی و مدیریت می‌شود

  • کد خبر : 1846
  • 23 اسفند 1400 - 10:01
دانشگاه آزاد دهاقان قطب رشته جامعه شناسی و مدیریت می‌شود
سیناخبر- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت: بدون تردید این واحد دانشگاهی قطب جامعه‌شناسی و مدیریت کشور است و اعضای هیأت علمی و دانش آموختگان ما در این رشته‌ها جزو بهترین‌ها هستند.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر سید حسن حجازی در جشن سالگرد تأسیس  این دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان  در ۱۷ اسفندماه سال ۶۶ با همت جمعی از فرهیختگان شهرستان تاسیس شد.

وی در همین راستا ادامه داد : بعد از ۳۴ سال فعالیت، مفتخریم که اعلام کنیم این دانشگاه، یکی از دانشگاه‌های افتخار آفرین در سطح استان و کشور است و در حقیقت، همگی ما، میراث‌دار مکانی علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی هستیم که تلاش می‌کنیم علاوه بر انجام وظیفه در خصوص ترویج و ارتقای فرهنگ، علم، دانش و پژوهش، گامی برای پیشرفت شهرستان، استان و کشور خود برداریم.

حجازی بیان کرد: این واحد دانشگاهی  بدون تردید قطب جامعه‌شناسی و مدیریت کشور است که اعضای هیأت علمی و دانش آموختگان ما در این رشته‌ها جزو بهترین‌ها هستند،  مایه فخر و مباهات است که واحد دهاقان بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموخته به بازار کار کشورمان هدیه داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت :  این واحد در بین دانشگاه‌های آزاد استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری رتبه سوم دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی به خصوص در مقطع دکترای تخصصی را در اختیار دارد.

وی  در ادامه تصریح کرد: این دانشگاه در طول عمر ۳۴ ساله خود، نقش بسیار موثری را در ایران عزیز، ایفا کرده است که به لطف خدا و همت کارکنان خدوم واحد، این مسیر مانند گذشته و حتی بهتر پیموده خواهد شد و ارتقاء دانش، پژوهش و فرهنگ را به ارمغان خواهد آورد.

 حجازی در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به دانشگاه‌های نسل‌های گوناگون افزود: واحد دهاقان دانشگاهی است که از دانشگاه نسل اول گذر کرده و جزو دانشگاه‌های نسل دومی محسوب می‌شود که در حال تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم است. این واحد در حال حاضر آموزش صرف را در دست در دستور کار قرار نداده، بلکه پژوهش و فناوری و ارزش آفرینی، تاثیرگذاری و کارآفرینی را نیز در برنامه‌های اجرایی فعلی و آتی خود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد دهاقان خاطرنشان کرد: این واحد در رشته‌های فنی از جمله عمران، ایمنی صنعتی و محیط کار، جزو واحدهایی است که حرف‌های زیادی در استان و کشور برای گفتن دارد،  بیش ۹۵ درصد  از دانش‌آموختگان ما در رشته ایمنی صنعتی جذب بازار کار شده‌اند.

وی  در پایان ضمن ارائه گزارشی از کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای توسط این دانشگاه  بیان کرد: تلاش مسؤولان این واحد دانشگاهی  در طی سالیان اخیر باعث شده که در سال گذشته واحد دهاقان در زمینه کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای، رتبه سوم استان اصفهان را بعد از واحد خوراسگان و نجف‌آباد به خود اختصاص دهد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=1846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.