• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
22

جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 2438
  • 01 آبان 1400 - 11:39
جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا برگزار شد
سیناخبر- جلسه شورای اداری مهرماه شهرستان شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر امام جمعه شهرضا در این جلسه که در فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) بیان داشت: پیامبر(ص) بزرگترین مسئولیت ها را برعهده داشت که در آن موفق بود و سیره و رفتار ایشان، بهترین الگو برای مسئولان است.

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح افزود: بر اساس آیات قرآن، شب زنده داری و عبادت شبانه، آشنایی با آیات و دستورات قرآن، یاد قیامت و روز حساب، فعالیت و استقامت در طول روز و به یاد خدا بودن و خدا را ناظر بر اعمال خود دانستن، راز موفقیت پیامبر(ص) در انجام رسالت خود بود.

حجت الاسلام صالح گفت: مسئولان در برخورد با مردم باید با الگو گیری از پیامبر(ص) صبر، توکل بر خدا در انجام امور و مدارا با کارشکنی ها و سختی ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

همچنین در این جلسه نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان گفت: هفته گذشته یک دستگاه سی تی اسکن از مدرن ترین و جدیدترین نوع دستگاه ها، وارد شهرستان شده که امیدواریم هر چه سریعتر نصب و راه اندازی شود.

سمیه محمودی از سفرهای استانی رییس جمهور تقدیر و تشکر کرد و استاندار جدید اصفهان را نیرویی جوان و انقلابی و آشنا به مسایل شهرستان شهرضا و این حوزه انتخابیه خواند.

محمودی گفت: همه نمایندگان استان بر حل مشکل آب در استان توافق نظر دارند و به دنبال راه حل برای آن هستند.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان شهرضا با اشاره به برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی و برگزاری نمایشگاه مهر ماندگار به مناسبت هفته خوشنویسی در شهرستان، از همه دست اندرکاران این برنامه ها تقدیر کرد.

ناصر اسدی بیان داشت: از ابتدای آبان باید همه کارکنان ادارات با کار ت واکسن در محل کار حاضر شوند و همه برای تزریق واکسن اقدام کرده باشند.

اسدی با اشاره به خشکسالی و کاهش بارش ها در سال های اخیر گفت: طبق پیش بینی هواشناسی از نیمه دوم آبان ماه، بارندگی های خوبی در سطح استان خواهیم داشت و احتمال وجود بارش های سیل آسا نیز وجود دارد.

وی از تمامی دستگاه های خدماتی خواست تا پیش بینی های لازم برای مهار بارش ها و جلوگیری از آبگرفتگی و سیل را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.