• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

جلسه شورای اداری دی ماه شهرستان شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 11818
  • 11 دی 1401 - 11:01
جلسه شورای اداری دی ماه شهرستان شهرضا برگزار شد
سیناخبر- جلسه شورای اداری دی ماه شهرستان شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر امام جمعه شهرضا در جلسه شورای اداری شهرستان که در فرمانداری برگزار شد،گفت: اتفاقات دی ماه سرآغاز تحولات درونی کشور و آغاز انقلاب اسلامی است و دارای پیام مشترک ضروریت و لزوم اخلاق و معنویت در زندگی انسان است.

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح افزود: معنویت با دستور به دست نمی آید بلکه در ابتدا خود مدیران باید اخلاق و منش معنوی داشته باشند و با قانون های ضد اخلاق و معنویت برخورد کنند.

 فرماندار شهرستان شهرضا نیز در این جلسه گفت: آنچه در ۱۰۰ روز گذشته در کشور رخ داد در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بود.

سید امیر جعفری با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: از زمان شکل گیری جمهوری اسلامی ایران تاکنون، کشور ما حوادث گوناگونی نظیر جنگ عملی، کودتا، کشته شدن جوانان انقلابی به دست گروهک های تروریستی منافق، خروج مسلحانه سازمان منافقین، ترور مقامات کشوری و فتنه های مختلف را تجربه کرده اما اتفاقات ۱۰۰ روز گذشته بسیار بی نظیر بود.

جعفری افزود: در ۱۰۰ روز گذشته دشمن با تمام قوا تلاش کرد تمام گسل های اجتماعی را فعال کند و یک جنگ تمام عیار در برابر تمام احزاب جمهوری اسلامی ایران به راه بیاندازد.

وی گفت: اگر فتنه ۸۸ حدود ۸ ماه طول کشید و ۵۰۰ هزار نفر در آن شرکت کردند، اغتشاشات اخیر به دلیل عدم همراهی مردم با اغتشاگران بیشتر از ۱۰۰ روز دوام نیاورد که نشان از عظمت ایران و هوشیاری مردم است.

فرماندار شهرضا گفت: در این مدت حجم دستگیری حاملان سلاح های غیرمجازخطرناک که قصد برهم زدن امنیت را داشتند افزایش یافت و در مدت ۱۰ روز دستگیر شدند.

جعفری با اشاره به اینکه دشمن جنگ اداراکی شناختی راه انداخته است، گفت: دشمن هیچگاه برای ایجاد اخلال در خدمات اجتماعی بیکار نمی نشنید و برای هر لحظه آن باید آمادگی داشته باشیم.

مدیر موسسه نهج البلاغه استان اصفهان حجت‌الاسلام علی‌اصغر بیگی نیز در این جلسه با اشاره به خطبه های نهج البلاغه گفت: امروزه تمام کفر در برابر تمام اسلام قرار گرفته که طبق گفته های حضرت علی(ع) مقابله با دشمنان نیازمند استقامت، صبر و عمل به قرآن و نهج البلاغه است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.