• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

جاده شهرضا، جان رانندگان کامیون را می گیرد

  • کد خبر : 18593
  • 19 مرداد 1402 - 9:17
جاده شهرضا، جان رانندگان کامیون را می گیرد
سیناخبر- کمربندی شهرضا دارای نقاط پر حادثه و شرایط غیر استاندارد است.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر اگرچه چند ماه پیش گلایه رانندگان کامیون  از وضعیت کمربندی شهرضا و خرابی آسفالت این جاده رسانه ای شد اما یکی از رانندگان این منطقه می گوید هنوز و با گذشت چند ماه اقدام موثری در زمینه ترمیم و بهبود وضعیت آن انجام نشده و این جاده قابل تردد نیست.

چند ما پیش بود که شماری از رانندگان و کامیون داران از خرابی بیش از حد جاده کمربندی شهرضا و عدم رسیدگی متولیان جاده های اصفهان به این موضوع انتقاد کردند.

در آن زمان رانندگان و کامیون داران  عنوان کردند که جاده کمربندی شهرضا به مدت ۲ سال است که خراب و دچار چاله، فرو رفتگی و دست انداز شده است.

رانندگان و کامیوندارانی که از این مسیر تردد می کنند عنوان کردند که از ۲ سال پیش و همزمان با شروع خرابی ها، این موضوع را به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی کرده اند.

به گفته آنان با این وجود، هنوز هیچ اقدامی در جهت رفع این مشکلات صورت نگرفته و حتی  برای پرکردن چاله ها هم کاری انجام نشده است.

 رانندگان کامیون با بیان این که شواهد حاکی از آن است که کمربندی شهرضا دارای نقاط پر حادثه و شرایط غیر استاندارد است افزودند: با توجه به حجم ترافیک این جاده که در برخی موارد حتی گفته شده روزانه بیش از ۲۰ هزار کامیون و تریلر در این جاده تردد دارند و با توجه به این که شهرضا حرف اول را در استان اصفهان با وجود حدود ۷ هزار کامیون و تریلر و شرکت‌ های باربری می‌ زند، توجه به اصلاح خرابی های این مسیر ضروری به نظر می رسد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.