• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
10

تقویت هویت ملی در دانش‌آموزان در رأس کار آموزش ‌و پرورش شهرضا باشد

  • کد خبر : 16948
  • 01 تیر 1402 - 13:31
تقویت هویت ملی در دانش‌آموزان در رأس کار آموزش ‌و پرورش شهرضا باشد
سیناخبر- فرماندار شهرستان شهرضا گفت: تقویت هویت ملی با حفظ زبان و خط فارسی، آداب ‌و رسوم، سبک زندگی ایرانی اسلامی و احترام به سرود ملی باید در مدارس و برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، آموزش داده شود.

 به گزارش سیناخبر سید امیر جعفری صبح امروز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، بیان داشت: دشمن امسال تمام توان خود را برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان با محتوای ضددینی، ضداسلامی، ضداخلاقی، ضد ملی و حتی ضدانسانی به کار گرفته و این وظیفه ما را برای برنامه ریزی اوقات فراغت دانش‌آموزان دو برابر می‌کند.

جعفری بر حل مسئله حمل ‌و نقل دانش‌آموزان استثنایی در شهرضا و برنامه‌ریزی خدمات رایگان حمل‌ و نقل برای دانش‌آموزان روستایی با توجه به این‌که برخی مدارس روستایی توجیه برگزاری کلاس ندارند و دانش‌آموزان باید برای تحصیل به شهر مراجعه کنند، تاکید کرد.

وی افزود: هیچ دستگاهی حق ندارد ملکی را بدون استفاده نگه‌دارد. املاک در دست دستگاه‌ها باید در اختیار مردم و مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا گفت: سال گذشته ۲۹۰ دانش آموز شهرضایی از تحصیل بازماندند.

احمد رمضانی افزود: از این تعداد ۱۲۰ نفر دانش آموزان ۶ ساله و مقطع پیش دبستانی هستند که عده ای به دلیل کوچکی جثه و صلاحدید خانواده ها و ۲۹ نفر نیز به دلیل فقر اقتصادی، در مدارس ثبت نام نشده اند.

رمضانی گفت: ۱۷۰ دانش آموز دیگر به دلایلی نظیر تاخیر در ثبت نام، فوت دانش آموز، مشکل ذهنی و عدم آموزش پذیری از تحصیل بازمانده اند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=16948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.