• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
23

تغییر فرمانداران استان با شهرضا کلید خورد

  • کد خبر : 2378
  • 30 آبان 1400 - 10:52
تغییر فرمانداران استان با شهرضا کلید خورد
سیناخبر- تغییر فرمانداران استان پس از اصفهان از شهرضا آغاز شد.

به گزارش سیناخبر امام جمعه شهرضا در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرضا که صبح امروز پنجشنبه در فرمانداری برگزار شد با تقدیر از زحمات فرماندار سابق گفت: بالاترین نعمت در کشور ما برقراری  نظام اسلامی است که در تاریخ شیعه بی نظیر است.

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح افزود: دوری از سازش، انحراف و طمع ورزی و مدیریت جهادی از شاخصه های لازم برای مدیران حکومت اسلامی است.

همچنین نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان گفت: دید استانداری باید استانی باشد تا تمام ۲۸ شهرستان استان به صورت متعادل و همگام از امکانات موجود برخوردار شده و پیشرفت کنند.

سمیه محمودی مسئله آب شرب را مهم ترین دغدغه مردم شهرضا دانست و بیان داشت: تکمیل پروژه فاضلاب شهری، افتتاح شیمی پارک، تکمیل تقاطع غیر همسطح شهرضا دهاقان و پیگیری منطقه ویژه اقتصادی از مهم ترین اولویت های شهرستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز با اشاره به حوادث اخیر در اصفهان افزود: مطالبه کشاورزان اصفهانی کاملا به حق و بدون هیچ گونه زیاده خواهی  بوده ولی دشمن آماده است تا از هر رخنه و نکته ای نهایت سوء استفاده را ببرد.

ابراهیم جان نثاری بیان داشت: مشکل آب در همه دنیا  وجود دارد اما در کشور ما برخی سوء مدیریت ها آن را تشدید کرده است.

جان نثاری افزود: کشاورزان با بصیرت خود به دشمن و رسانه های معاند فرصت سوء استفاده و این که مطالبه به حق مردم، دستاویز دشمن قرار گیرد را نخواهند داد.

وی گفت: مسئولان باید دغدغه مند مشکلات معیشتی مردم باشند و عدم کارایی، برگزاری جلسات بیهوده و پرداختن به حاشیه ها از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استفاده از تمام ظرفیت های موجود به خصوص جوانان بدون در نظر گرفتن خط مشی های سیاسی و حزبی فقط با در نظر گرفتن مقید بودن به نظام و رهبری ولایت فقیه و خدمت به همه اقشار مردم بدون در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی و اقتصادی آن ها، استفاده از رهنمودهای روحانیت انقلابی، برنامه ریزی و کار هدفمند را سرلوحه کار فرماندار جدید شهرضا بر شمرد. 

 در پایان مراسم از زحمات ناصر اسدی تقدیر و سید امیر جعفری به عنوان فرماندار شهرستان شهرضا معرفی شد.

 جعفری متولد ۱۳۶۰ دارای مدرک دکترای روابط بین الملل از دانشگاه اصفهان است و فرمانداری شهرستان های نطنز و اردستان و معاونت اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری را در پرونده کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.