• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
34

بعد از سال‌ها، مجوز ساخت خیمه شهدای شهرضا صادر شد

  • کد خبر : 4887
  • 10 اردیبهشت 1401 - 10:05
بعد از سال‌ها، مجوز ساخت خیمه شهدای شهرضا صادر شد
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: حدود ۱۸ سال است که در کنار امامزاده شاهرضا(ع) هیچ اقدام جدی نشده است، با تلاش مسئولان شهرستان و استاندار اصفهان بخشی از مشکل طرح جامع امامزاده شاهرضا(ع) حل و مجوزهای قانونی خیمه شهدا صادر شده است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه بالاترین پیام ماه رمضان رسیدگی به محرومان است، اظهار داشت: در پایان ماه رمضان زکات فطره بر انسان واجب شده است یعنی این روزه و عبادت وقتی امضا می‌شود که در کنار نماز، روزه، عبادت و شب‌زنده‌داری به یک فقیر مستمند هم رسیدگی کنید.

وی با تقدیر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم امروز به ندای حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

حجت الاسلام صالح با اشاره به سالروز وفات آیت‌اله مجلسی گفت: مرحوم مجلسی در آن زمان بیش از صدها جلد کتاب نوشت، افتخار او تبلیغ دین بود و تبلیغ دین بالاترین افتخار برای یک انسان است؛ این‌ها افتخارات روحانیت شیعه است، روحانیت شیعه در طول تاریخ کارنامه درخشانی داشته است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه دشمن همیشه روحانیت را هدف قرار داده است، بیان کرد: دشمن می‌داند روحانیت هیچگاه تسلیم ظلم و ستم و زورگویی قرار نخواهد گرفت.

وی با اشاره به روز بزرگداشت شوراها گفت: یک اصل مهم در دین مسأله مشورت است، وقتی در امور اجتماعی و حتی فردی کار با مشورت انجام شود، بهتر پیش می‌رود، بسیاری از مشکلاتی که امروز در مسائل خانوادگی و اجتماعی با آن روبه رو هستیم به دلیل توجه نکردن به مشورت است.

حجت الاسلام صالح با اشاره به روز کارگر عنوان کرد: کارگران ایرانی از بهترین نیروهای خلاق در کشورها هستند، خلاقیت جوان ایرانی در کمتر جایی از دنیا دیده می‌شود، اما نگذاشتند این خلاقیت بارور شود؛ تا قبل از انقلاب فقط مصرف‌کننده بودیم و بعد از انقلاب بعضی از مسائل حزبی، جناحی و سیاسی مانع شد آن گونه که باید کارگران به مقام و جایگاه‌شان برسند و فکرشان بارور شود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امیدوار هستیم روزی شاهد درخشش کارگر و صنعت و تولید ایرانی در دنیا باشیم، افزود: بهترین تشویق کارگران آن است که از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: قانون کار اشکالات بسیار زیادی دارد و نیاز به یک بازنگری اساسی دارد تا هم کارفرمایان و هم کارگران در کنار هم اقتصاد و صنعت کشور را شکوفا کنند.

حجت الاسلام صالح با گرامی‌داشت روز معلم گفت: معلم یعنی کسی که با تعلیم و تربیت در وجود یک انسان چراغ علم و دانایی را روشن می‌کند و بیماری جهل و نادانی را از وجود انسان پاک می‌کند که کار بسیار بزرگی است، هدایت و راهنمایی و زدودن جهل و نادانی از یک انسان بسیار ارزشمند است و در این دو سال کرونا معلمان بسیار زحمت کشیدند.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان بیان کرد: بعضی از مشکلاتی که چندین سال در شهر لاینحل باقی مانده بود و قوانین اداری مانع گره‌گشایی آن شده بود با همدلی مسئولان مرتفع شده است، طرح تفصیلی یکی از این مشکلات بود که در آستانه حل شدن است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=4887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.