• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
22

برپایی میز خدمت در نماز جمعه رضایت مردم را به دنبال دارد

  • کد خبر : 623
  • 07 اسفند 1400 - 9:19
برپایی میز خدمت در نماز جمعه رضایت مردم را به دنبال دارد
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: برپایی میز خدمت در نماز جمعه آرامش جامعه و‌ رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد و‌ نیاز است این میزهای خدمت هر هفته در پایگاه نماز جمعه برپا شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید احمد موسوی، در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان اینکه امروز با ایرانی مقتدر روبه رو هستیم که اگر دشمنان بخواهند به مرزهای هوایی و زمینی کشورمان نزدیک شوند، کارشان تمام است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، امسال حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با همه فشارهای بیرونی و کم‌کاری‌های داخلی بیشتر از سال گذشته بود.

حجت الاسلام موسوی گفت: اوکراینی که امروز شرق و غرب سر او دعوا می‌کنند، این طور به نظر می‌رسد که فقط خود حاکمان و مردمش هنر تصمیم‌گیری ندارند.

وی با بیان اینکه اوکراین در سال ۱۹۹۱ سومین قدرت هسته‌ای دنیا بوده است، افزود: بخشی از قدرت و سلاح‌های هسته‌ای شوروی سابق در اوکراین بود و در سال ۱۹۹۴ آمریکا، انگلیس و روسیه کلاه بزرگی بر سر آن گذاشتند و گفتند امنیتت را به ما بسپار، تضمینی که از بیرون باشد بهتر از این نمی‌شود.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه نقش آمریکا و ناتو در ایجاد تنش بین روسیه و اوکراین بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: اوکراین با اعتماد به آمریکا در برابر روسیه ایستاد اما بایدن و ناتو با صراحت اعلام کردند که هیچ‌گاه برای اوکراین نیرو نمی‌فرستند.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برپایی میز خدمت در نماز جمعه شهرضا خاطرنشان کرد: حضور مردم و مسؤولان در نماز جمعه در کنار همدیگر وحدت‌آفرین و امیدبخش است، برپایی میز خدمت در نماز جمعه آرامش جامعه و‌ رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد و‌ نیاز است این میزهای خدمت هر هفته در پایگاه نماز جمعه برپا شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.